حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
درمحکومیت هنجارشکنی و توهین به مقدسات؛

راهپیمایی دفاع از حریم عفاف و حجاب و مقام شامخ زنان کُرد در سنندج برگزار می شود

  • کد خبر : 1600
  • 18 مهر 1401 - 15:05
راهپیمایی دفاع از حریم عفاف و حجاب و مقام شامخ زنان کُرد در سنندج برگزار می شود
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کُردستان از برگزاری جشن هفته وحدت و تبیین مقام شامخ زنان کُرد مسلمان و همچنین راهپیمایی زنان و دختران کُردستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی تجمع و راهپیمایی دفاع از مقام شامخ زنان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: کشورهای غربی از مدت ها پیش به دنبال کمرنگ بودن حجاب و عفاف در بین زنان و دختران ما بودند که فوت مهسا امینی بهانه ای شد تا دشمن از این موضوع سوءاستفاده کند و باعث شد که یک سری ناآرامی ها در سطح کشور ایجاد شود و عده ای هنجارشکن از کلیات نظام عبور کنند.

 

وی گفت: دشمن همواره از اقتدار و حضور پررنگ دانش آموزان در سرود سلام فرمانده می ترسید و آن را یک موضوع سیاسی می دانست حال چرا در این چنین موضوعاتی دانش آموزان را به تحصن وا می دارند.

 

 

وی افزود: آزادی زنان در کشور ما ایران به هیچ عنوان قابل قیاس با آزادی در کشورهای غربی نیست چرا که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته از زنان به عنوان ابزار استفاده می کنند.

 

سرهنگ شعبانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه ای نسبت به جایگاه زنان در اسلام دارد و دشمن امروز از طریق سیاست‌های فرهنگی غربی و غالبا در خلال قالب‌هایی چون فیلم‌های سینمایی نفوذ پیدا می‌کند که با موضوعات اساسی و مهمی چون جایگاه و ارزش انسان و تعریف خانواده کاملاً مرتبط است.

 

 

وی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که خیلی راحت دانش آموزان به صورت سازماندهی شده تحصن می کنند لذا آموزش و پرورش اگر بخواهند به صورت جهادی ورود پیدا کنند هیچ معلمی به خود اجازه نمی دهد که تدریس نداشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران که الان در گام دوم این انقلاب قرار داریم مدیران بایستی با روحیه جهادی و فرهنگ بسبجی کار کنند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه جایگاه حجاب و عفاف لگد مال شده است و اگر نیروهای ارزشی و مسوولین ما به جاشیه بروند این وضعیت بغرنج تر می شود چرا که وضعیت حجاب سمت و سوی خوبی ندارد و عده ای به راحتی در خیابان ها کشف حجاب کرده اند و این برای جمهوری اسلامی ایران سنگین است.

 

 

وی در پایان از برگزاری جشن هفته وحدت و تبیین مقام شامخ زنان کُرد مسلمان و همچنین راهپیمایی زنان و دختران کُردستانی خبر داد.

 

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان نیز در ادامه ‌اظهار داشت: با توجه به هتک حرمتی که استکبار شوم، زنان ما را مورد هجمه قرار دادند جشن هفته وحدت و تبیین مقام شامخ زنان کُرد مسلمان و همچنین راهپیمایی زنان و دختران کُردستانی برگزار می شود تا این فریضه ی الهی به دست فراموشی سپرده نشود.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1600
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.