حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

راهبردهای رهبر معظم انقلاب دشمن را ناامید کرده است

  • کد خبر : 4859
  • 23 دی 1401 - 12:58
راهبردهای رهبر معظم انقلاب دشمن را ناامید کرده است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دشمن عمود خیمه انقلاب را هدف قرار داده چون ریل‌گذاری‌های رهبری دشمنان را به هراس انداخته و آنها را به لبه پرتگاه سقوط پرت کرده است.

به گزارش خبرنگار کردتودی، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر را تبریک گفت و اظهار کرد: فضایل و ویژگی‌های حضرت زهرا آنقدر زیاد است که زبان ما از بیان آن الکن است.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا کوثر هستند، گفت: زمانی که دشمنان اسلامی به پیامبر گرامی اسلام زخم زبان می‌زدند خداوند سوره مبارک کوثر را که از القاب حضرت فاطمه زهرا است، نازل کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: اکثر بزرگان اهل سنت و تشیع حضرت فاطمه زهرا را مصداق سوره کوثر می‌دانند که نسل ایشان در جهان همه جا را گرفته است.

 

سادات خاطر نشان کرد: قریب به ۱۰ میلیون سید در ایران و بیش از ۱۵۰ هزار سید در کردستان از اولاد حضرت فاطمه وجود دارد.

 

وی در ادامه افزود: در چند ماه اخیر شاهد بودیم که دشمنان جنگ ترکیبی و همه جانبه را علیه ایران اسلامی کلید زدند و در بستر این جنگ به همه مقدسات ما توهین و هتک حرمت کردند.

 

وی گفت: دشمن شکست خورده در جنگ ترکیبی وقتی از رسیدن به اهداف خود ناامید شد در اقدام دیگر هتک حرمت به مقدسات دینی و مرجعیت و رهبری را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای در این مسیر حرکت می‌کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: دشمن عمود خیمه انقلاب را هدف قرار داده چون ریل‌گذاری‌های رهبری دشمنان را به هراس انداخته و آنها را به لبه پرتگاه سقوط پرت کرده است.

 

راهبردهای رهبر معظم انقلاب دشمن را ناامید کرده است

 

وی افزود: راهبردهای رهبری در جبهه مقاومت، گام دوم انقلاب و دیگر سیاست‌های حکیمانه ایشان موجب یاس و ناامیدی دشمنان شده و مسیر نابودی دشمن و پیروزی اسلام در عرصه جهان را تسریع و تسهیل بخشیده است.

 

سادات افزود: بی‌جهت نیست که سیاست‌مدار امریکایی می‌گوید ما علیه نظام ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنیم ولی رهبر انقلاب همه را برهم می‌زند.

 

وی اضافه کرد: اقدام گستاخانه اردوگاه استکبار علیه نظام مقدس اسلامی که دل شیفتگان انقلاب اسلامی را جریحه‌دار کرده به شدت محکوم می‌کنیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اذعان کرد: این رفتار نشان از ناامیدی و یاس دشمنان از رسیدن به اهداف شوم شان علیه ایران اسلامی است و این توطئه نیز قطعا به جایی نمی‌رسد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4859
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.