حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
استاندار کردستان:

دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخابی در استان ندارد

  • کد خبر : 28808
  • 25 بهمن 1402 - 12:17
دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخابی در استان ندارد
زارعی کوشا با بیان اینکه ایجاد شرایط مناسب برای انتخاب مناسب لازم است نه طرفداری از نامزد و یا شخص خاصی،  گفت: علما باید پای کار بیایند تا برچسب مشارکت کم در انتخابات از روی این استان برداشته شود همانطور که با حضور خود در استقبال رئیس جمهور سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در همایش نقش “علما و روحانیون در عرصه جهاد تبیین” که در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر که آن را با اقتدار و سربلندی که مردم با حضور پر شکوه خود سنگ تمام گذاشتند اظهار داشت: علمای استان کردستان همیشه در خط مقدم دفاع از امنیت این خطه از سرزمین انقلابی بودند.

سردار گشتاسبی بیان داشت: وجود علمای اهل تسنن  و تشیع برای نظام و بقای آن مطمئن منشأ خیر خواهد بود.

وی گفت: امام خمینی (ره) یک حرکت بزرگ را در دنیا رقم زد و تمام ملت‌های ازاده که به دنبال استقلال و آزادی هستند از انقلاب امام به عنوان الگو درس گرفتند.

وی به اولین ویژگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام در پیروزی و موفقیت خود برای علما در این انقلاب حرمت ویژه قائل بود.

وی بیان داشت: مردمی بودن انقلاب اسلامی ما دومین ویژگی و وحدت بین تمامی ادیان سومین ویژگی این انقلاب است چرا که این سه ویژگی انقلاب ما را در همه حوزه‌ها برتری و با توسل به آن  قلل موفقیت در جهان را فتح خواهیم کرد.

جهاد تبیین راه‌های نفوذ دشمنان را خواهد بست

در ادامه حجت‌الاسلام طه توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: ماموریتی که همه اولیا و انبیا و دلسوزان استقرار حاکمیت کلمه الله به عنوان اولویت ترسیم شده است عبادت و بندگی ذات اقدس و انزجار نسبت به طاغوت که به برکت انقلاب اسلامی به نام حافظان پاسداران نسبت به همه مکاتبات و چالش‌ها و واقعیت‌های پیرامونی پیش قدم در این دو ماموریت هستیم که روحانیت و اساتید و امامان جمعه همواره محور بودند و رسالت اولیه خود را در ایستادن مقابل کفار قرار دادند.

وی گفت: هر جا نیاز بوده است رسالت اصلی ذاتی خود که تبلیغ است را به خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه اساس هدایت، هدایت دینی است و اساس آن هدایت سیاسی است، افزود: جهاد تبیین یک تکلیف و یک مطالبه است که اگر خوب عمل شود و صورت و سیرت، دستاوردها و خدمات را به بهترین شیوه بیان کنیم پیروز میدان خواهیم شد لذا جهاد تبیین راه‌های نفوذ دشمنان را خواهد بست.

حجت‌الاسلام توکلی تاکید کرد: کارآمدی انقلاب به عنوان بیان حقیقت برای جامعه هدف بیان شود تا دشمنان ذهن جوانان ما را تسلط نکنند.

وی یادآور شد: قبل از انقلاب وارداتی بودیم اما امروز به دست تکنیسین‌های داخلی در عرصه‌های عمرانی و اقتصادی به اعتبار جوانانی است که در بستر انقلاب به رشد و تعالی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به بیان فرصت‌ها و توانمندی‌ها گفت: مشارکت و ایجاد قدرت برای حاکمیت دین باید باشد و ضرورت مشارکت به همگان ارائه شود تا حضوری قوی در انتخابات پیش‌رو وجود داشته باشند.

دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخابی در استان ندارد

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با تبریک میلاد و اعیاد ماه مبارک شعبان عنوان داشت: تببین‌گر و مبیین باید مشرف بر اوضاع باشد و شرایط را درست بشناسند و تحليل مناسب بر اوضاع در جهان داشته باشند.

وی گفت: امروز در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی هیچ رسانه و هیچ دوست و دشمنی در جهان نیست که قدرت ما را انکار کند چرا که کشور ما در سالهای گذشته کشوری وابسته بود اما امروز در سایه انقلاب اسلامی که توسط بنیانگذار انقلاب رقم خورد، به محور تبدیل شده است محوریتی که در تمام جهان از آن به عنوان الگو استفاده میکنند.

وی گفت: کشور ما امروز به ابر قدرتی در جهان تبدیل شده که وقتی کشور روسیه که یکی از کشورهای ابر قدرت است و با کشور اوکراین درگیر جنگ می شود تجهیزات نظامی خود را از این انقلاب میگیرد.

زارعی کوشا بیان داشت: ما مصداق برای تبیین بسیار داریم و باید مخاطب خود را در جریان بگذاریم تا اسیر ضعف و سیره‌رسانی دشمن نشویم.

وی افزود: ما دولتی را بر سر کار داریم که به دنبال پیاده کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است و این اعتماد به نفس ملی لازمه توفیق در عرصه جهانی است که رئیس جمهور ما اینگونه قدم برداشته است.

استاندار کردستان گفت: مشارکت مردم بسیار در معادلات منطقه و جهانی تاثیرگذار است و انتخاب شایستگان مردان و زنانی که مسیر حرکت را ریل‌گذاری کنند و فرصت خدمت را فرصت نزدیک شدن به خدا میداند.

زارعی کوشا با بیان اینکه ایجاد شرایط مناسب برای انتخاب مناسب لازم است نه طرفداری از نامزد و یا شخص خاصی،  گفت: علما باید پای کار بیایند تا برچسب مشارکت کم در انتخابات از روی این استان برداشته شود همانطور که با حضور خود در استقبال رئیس جمهور سنگ تمام گذاشتند.

استاندار کردستان تاکید کرد: دولت، استانداری، فرمانداری و تمام دستگاه‌های دولتی و اجرایی هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان ندارد و ما تنها بستر را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

وی گفت: امروز ما در جلسات ملی تنها افتخارمان پیشرفت استان است و باید در تمام بخشها فعالیت نماییم تا استانی نمونه و رو به تعالی داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28808
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.