حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

دشمن با سناریو دروغ به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب بود 

  • کد خبر : 24390
  • 13 مهر 1402 - 10:37
دشمن با سناریو دروغ به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب بود 
امام جمعه شهرستان سنندج با بیان اینکه وحدت مایه عزت‌آفرینی، دشمن‌شکنی و عافیت‌افزایی است و میوه آن پیروزی است گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با سناریو دروغ به‌دنبال بدبین کردن مردم نسبت به دین و انقلاب بود اما با وحدت مردم روبرو شد و شکست خورد.

ماموستا فایق رستمی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی با اشاره به نقشه پیچیده دشمن در فتنه آمریکایی صهیونیستی سال گذشته، اظهار داشت: دشمن در‌ اغتشاشات اخیر برنامه تهاجمی‌ای را کلید زد که‌ همه ابزارهای سخت و نرم را در آن به‌صورت ترکیبی مورد استفاده قرار داد.

وی افزود: در اغتشاشات سال گذشته دشمن به شکلی برنامه‌ریزی کرده بود که به اصل اسلام و اعتقادات دینی عامه مردم حمله شود و همانطور که مشاهد شد دشمنان دین و اسلام، حتی به قرآن نیز رحم نکردند و آن را آتش زدند و به بسیاری از مساجد و حسینیه‌ها آسیب رساندند.

رستمی ادامه داد: دشمنان ما با عوامل دست‌نشانده خود به بسیاری از شخصیت‌های ملی و مذهبی و مقدسات توهین کرده و در بسیاری از این اغتشاشات پرچم ایران اسلامی را به آتش کشیدند.

امام جمعه سنندج گفت: سناریوی دروغی که سال گذشته توسط دشمنان بر علیه این انقلاب رقم خورد از قبیل اقدامات برای ضربه زدن به اسلام بود چرا که می‌خواستند مردم را نسبت به دین و مذهب خود بدبین کنند اما روایات بی اعتبار آنان توسط مردم هوشیار خنثی شد و تیر دشمن در این مورد نیز به هدف نخورد و ناکام ماند.

وی با بیان اینکه وحدت مایه عزت‌آفرینی، دشمن‌شکنی و عافیت‌افزایی است و میوه آن پیروزی است گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با سناریو دروغ به‌دنبال بدبین کردن مردم نسبت به دین و انقلاب بود اما با وحدت مردم روبرو شد و شکست خورد.

رستمی افزود: دشمن با بکارگیری رسانه‌ها برای نشر اخبار دروغ به هر ریسمانی چنگ می‌انداخت تا شاید بتواند به این انقلاب لطمه بزند که بحمدالله این نقشه شوم با آگاهی و هوشیاری مردم به بار ننشست.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز باید ملت ایران اسلامی هوشیارتر از همیشه توطئه‌های دشمنان را شناسایی کنند، افزود: دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایانی نخواهد داشت چرا که آنان نمی‌توانند حکومتی الهی را تحمل کنند د بنابراین این مردم ما هستند که باید این هوشیاری و این بصیرت خود را برای مقابله با دیگر توطئه‌های دشمنان حفظ کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24390
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.