حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
کارشناس سیاسی در گفتگو با کردتودی مطرح کرد:

دشمن امروز با هدف فعال کردن گسل های قومی و مذهبی وارد عمل شده است

  • کد خبر : 1411
  • 10 مهر 1401 - 8:15
دشمن امروز با هدف فعال کردن گسل های قومی و مذهبی وارد عمل شده است
دشمن امروز با هدف فعال کردن گسل های قومی اجتماعی مذهبی و فرهنگی به صورت یکجا؛ برای بوجود آوردن دوقطبی که منجر به جنگ داخلی و نهایتا در توهم آنها به تجزیه و یا حداقل به مشغول ساختن ایران ختم شود وارد عمل شده است

محمد احمدی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: در ایتدای سخن و برای درک صحیح ماجرای این روزها فراموش نکنیم که در یک نبرد واقعی ملموس و همه جانبه با دشمن در یک جنگ تمدنی هستیم .

وی گفت: ظهور و بروز حرکت تمدنی ما باعث نگرانی دشمن می شود به همین خاطر دشمن در این مواقع آرام نخواهد نشست و در این مواقع دست به کار شده و درصدد کند کردن آن تلاشها خواهد شد.

این کارشناس مسایل سیاسی بیان داشت: برای مثال حرکت با شکوه اربعین حسینی و پذیرایی خوب مردم کُرد و اهل تسنن کردستان در شهر مریوان به مانند یک ضربه برای دشمن بود تا جایی که دشمنی خود را برنتافتند و از ماجرای فوت خانم مهسا امینی به عنوان دست مایه استفاده کردند و خواستند با عوامل نفوذی خود درصدد اغتشاشات برآیند و اوضاع استان را ناآرام کنند.

وی افزود: آخرین برنامه دشمن بکارگیری جنگ ترکیبی همه جانبه برای مهار ایران با گرفتن مولفه های قدرتش از جمله هسته ای منطقه ای و موشکی در میز مذاکره بود (با توجه به ناتوانی در سایر حوزه ها از جمله حمله نظامی تنها گزینه دشمن مهار از طریق تحریم تنگنا و مذاکره بود) که در این مورد هم با ایستادگی مردم نمیتواند کار را به جایی بکشد.

احمدی خاطر نشان کرد: دشمن تا حدودی توانست در دولت گذشته برنامه مهار را پیش ببرد و موفق شود! گام بعدی ادامه ماجرا بود که با آمدن دولت رئیسی متوقف شد.

وی گفت: در ابتدای کار دولت جدید عوامل داخلی دشمن و شیفتگان غرب به گونه ای صحنه آرایی نمودند که برای برون رفت از مشکلات چاره ای جز مذاکره و آنهم کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی غرب نیست (تحویل دولت باخزانه خالی ،انبار خالی و..) و این در حالی بود که تیم جدید در اولین گام با عدم گره زدن اقتصاد و معیشت مردم وارد مذاکرات شد و با درس عبرت گرفتن از گذشته شروط معقولی در راستای منافع ایران برای طرف مقابل گذاشت و از خواسته به حق ملت که همان انتفاع اقتصادی باشد کوتاه نیامد و نهایتا با نشست و برخاست های متعدد تا اینجای کار خواسته دشمنان به بن بست خورده و اقتصاد کشور نیز بدون وابستگی حداقل بهتر از گذشته پیش می رود و در حال جبران اشتباهات فاحش ۸ سال گذشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز دشمنان ایران با مشکلات متعدد داخلی (سیاسی،اقتصادی و..) دست و پنجه نرم می کنند و این مشکلات را تبعات جنگ اوکراین چندین برابر کرده است که از جمله آن وضعیت سوخت و انرژی در اروپا می باشد و از آنجائیکه ایران در توان نظامی و هسته ای در منطقه حرف اول را می زند، استکبار به زعم خودش تصمیم به تنبیه ایران و وادار نمودن به کوتاه آمدن گرفته و دراین مسیر آنچه برایش باقی مانده بکارگیری تفاله و زباله گروهک های رنگارنگ ورشکسته با تنفس مصنوعی است تا اسباب زحمتی شوند برای سیمرغ ، لذا باید یا بهانه پیدا و یا آن را ایجاد کند اما این بار با هدف فعال کردن گسل های قومی اجتماعی مذهبی و فرهنگی به صورت یکجا برای بوجود آوردن دوقطبی که منجر به جنگ داخلی و نهایتا در توهم آنها به تجزیه و یا حداقل به مشغول ساختن ایران ختم شود وارد عمل شده است که با وحدت وحضور مردم غیور ایران این نقشه دشمن نیز این بار هم به بار نخواهد نشست.

وی گفت: دشمن در حادثه تلخ مهسا امینی فرصت را غنیمت شمرده و تمام لاشخورهای مزدور نادان را به خط کرده تا بتواند در مسیر حرکت قدرتمند ایران مانعی ایجاد کند شاید جبران شکست های راهبردی گذشته نیز باشد.

احمدی بیان داشت: در این فتنه جدید علاوه بر مزدوران شناسنامه داری همچون مجاهدین خلق ، کومله ،دموکرات و … از دو ظرفیت نیز بهره می برد ،ظرفیت اول از کینه شتری جریان غربگرا که حاضر شده اند در پازل دشمن بازی کنند!! و پادوی ایشان یعنی سلبریتی های بیسواد و ظرفیت دوم بخشی از نسل جدید کم سن وسال است که سالهاست با خیانت عده ای در فضای مجازی، توسط دشمن تربیت شده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: نوجوانی که در سایه غفلت حاکمیت و والدین درک صحیحی از گذشته و حال کشورش ندارد و دشمن در جنگ رسانه ای توانسته همه چیز را برایش تحریف و وارونه کند ،پهلوی خائن را تطهیر، ایران و ایرانی را تحقیر، نقاط ضعف را به شدت برجسته و نقاط قوت را به شدت نادیده و ریشه همه مشکلات را به گردن انقلاب و انقلابیگری بیندازد و به راحتی جای جلاد وشهید را عوض نماید و نسخه برون رفت را نیز عبور از انقلاب تجویز نماید!!! و اینجاست که این روزها با افرادی مسخ شده و بازی خورده در کف خیابان ها مواجه ایم که دوست و دشمن را خودش را هویتش را نفع و ضررش را نمی شناسد و در این جنگ شناختی به یک خود عالم پنداری جاهلانه رسیده که خروجی اش رفتار عجیب داعش وار شده !!! اینها فرزندان ما هستند که خیانت عده ای از مسئولین در فضای مجازی بی قانون و کم کاری و عدم درک عده ای دیگر به این روز افتاده اند تا جایی که پاسخگوی پدر و مادر خود نیز نیستند و متاسفانه ضربه بزنند و یا ضربه بخورند زیانش شمشیر دولبه ای است برای ایران عزیز که امیدواریم مسئولین بیدار شده و طرحی نو دراندازند البته تا دیر نشده!

احمدی در پایان اظهار داشت: مردم نجیب و وفادار ایران همواره ثابت کرده اند که پای انقلاب ،اسلام و نظام بوده وهیچگاه همراه دشمن نبوده و نیست اما وجود مشکلاتی همچون فساد،تبعیض،ناکارآمدی، رانتخواری، اختلاس،پدیده آقازادگی در کنار تورم و بیکاری و..تولید نارضایتی کرده و زندگی را برایشان سخت کرده که امید است با حضور دولت انقلابی و با عنایت امام زمان این تلخی ها برطرف و کام ملت رشیدمان روز به روز با نزدیک شدن به شعارهای اصیل انقلاب شکوهمند اسلامی شیرین شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1411
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.