حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
یادداشت؛

دشمنی با مردم کردستان در تار و پود معاندین

  • کد خبر : 23674
  • 07 آذر 1402 - 10:03
دشمنی با مردم کردستان در تار و پود معاندین
دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله‌ای است که برای معاندین و گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب ناخوش خواهد بود و آنان نمی‌توانند ببینند که مردم از خدمات نظام بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پس از ۱۸ سال پروژه احداث راه‌آهن سنندج همدان تهران به نتیجه رسید و مردم استان کردستان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون می‌توانند همانند بسیاری دیگر از استان‌های کشور از وجود خدمات راه‌آهن برخوردار شوند، چیزی که بیش از هر چیز موجب افزایش اعتماد عمومی مردم شده و مردم را در مناطق مرزی نسبت به مسئولین دلگرم‌تر می‌نماید.

 

اما این دلگرمی مردم مسئله‌ای است که برای معاندین و گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب ناخوش خواهد بود و آنان نمی‌توانند ببینند که مردم از خدمات نظام بهره‌مند شده‌اند.

 

بله، جیره‌خواران وابسته به آمریکا و اسرائیل دوام و تداوم خود را در نارضایتی مردم می‌بینند و همیشه به دنبال ناخشنودی مردم هستند و وقتی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم می‌بینند نمی‌توانند عصبانیت خود را کنترل کنند و حماقتشان را در مطالبی که در میان رسانه‌های وابسته به خود منتشر میکنند، نشان می‌دهند.

 

 

اخیرا برخی از رسانه‌های وابسته به گروهک‌های تروریستی با زیرسوال بردن پروژه راه‌آهن سنندج،از این پروژه به عنوان وسیله‌ای علیه مردم یاد کرده است و به خیال خود به دنبال ناامید کردن مردم از این پروژه است!

 

خوب است به این احمق و هم پیاله‌هایش بگوییم، هم‌اکنون که ما در حال تهیه این نوشتار هستیم مردم استان کردستان در حال خرید بلیط قطار هستند و از خدمات انقلاب اسلامی برخوردار می‌باشند.

 

 

خوب است بدانید مردم این دیار سالهاست که با خوی شما آشنا هستند و به خوبی می‌دانند که شما از رفاه مردم و آرامش و آسایش آنان خیری نخواهید دید و همیشه به دنبال خدشه‌دار ساختن امنیت همزبانان خود هستید.

 

این ذات پلید شماست که خدمت به مردم را وارونه جلوه دهید و شبانه‌روز تلاش کنید مردم را نسبت به واقعیت جامعه بدبین کنید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23674
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.