حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تمام امکانات خود را ‌علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند/ مذاکره امروز ما مذاکره‌ای عزتمندانه است

  • کد خبر : 13855
  • 27 تیر 1402 - 10:20
دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تمام امکانات خود را ‌علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند/ مذاکره امروز ما مذاکره‌ای عزتمندانه است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند بر نصرت الهی غلبه کند، گفت: امروز مذاکره از سر عزت است که به برکت اراده الله رقم می‌خورد و ولی فقیه بر اساس آن فرمان داده و راهنمایی و هدایت می‌نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: دانشگاه کربلا درس ساده‌زیستی،‌ مبارزه، مقاومت و ایستادگی را برای همه دنیا به ارمغان آورده که امیدواریم برای زندگی امروزی از آن بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه خداوند در نظام خلقت، انحصار خلقت، ربوبیت، و حاکمیت را به خودش سپرده است، گفت: در اسلام ما حاکمیت فرد نداریم و هیچ اراده‌ای در اسلام بر دیگران حکومت نمی‌کند بلکه فقط یک اراده که به عنوان حاکمیت برای همه انسان‌ها اعمال می‌شود، که آن هم اراده الله است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه خداوند برای آنکه اراده‌اش را اعمال کند، از بین انسان‌ها تعدادی را برگزیده و برایشان حکم صادر کرده تا فرموده‌ها و واقعیات را در جامعه تبیین کنند، تصریح کرد: باید همه ما برای اجرای حکم الله قیام، تبیین و برنامه‌ها را در جایگاه خود در میدان عملیاتی کنیم.

وی افزود: در نظام ولایی و توحیدی فرمانروایی و حاکمیت فرد نداریم و تفاوت حکومت اسلامی با همه حکومت‌های دنیا نیز در همین است. امروز حاکمیت اصلی با ولی‌فقیه است که ایشان نیز همانند پیامبر(ص) و امام‌ معصوم از پیش خود حکمی ندارد و آنچه را که دستور می‌دهد همان حکم الله است.

طیبی‌فر بیان کرد: ولی‌فقیه فرمانی از خود صادر نمی‌کند بلکه ولایتش، ولایت عدل و فرمان و اراده الله است که باید برای اثبات حق روی زمین حاکم شود. فرمانده نیز حکم خداوند را اجرا می‌کند.

وی اظهار کرد: خداوند زمین را جایگاهی قرار داده که اگر انسان وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد، به پیروزی خواهد رسید اما کسانی که در برابر اراده خداوند بایستند، ذلیل خواهند شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که روی زمین اراده و فرمان خداوند را پیش برده، حتما پیروز خواهند شد، عنوان کرد: پرچم رزمندگان اسلام و سپاه همواره بالاست. هیچ کس نمی‌تواند بر نصرت الهی غلبه کند. 

وی ادامه داد: در این‌ حکومت برخی‌ها انتظار داشتند که امام جامعه به آنان گوش داده و خواسته‌های شخصی و دلی آنان را پیش ببرد اما وقتی فهمیدند که درخواست‌هایشان با اراده خداوند همخوانی ندارد، پشت کردند، ایستادند و خنجر زدند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال اخیر در برابر دندان‌های تیز گرگ‌های وحشی استعمارگر دنیا نه اینکه یک قدم عقب رفته است، بلکه هر روز یک قدم جلو رفته است که در فتنه اخیر نمونه آن را دیدیم.

وی ابراز داشت: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته تمام امکانات خود را ‌علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما وقتی فهمیدند نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند، فرمانشان را چرخاندند و بساطشان را جمع کردند و رفتند.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه این‌روزها برخی‌ها به مذاکره نقد دارند، یادآور شد: مذاکره در گذشته بد و از سر ذلت بود اما امروز آنها به التماس و خواهش کردن افتاده و با ابر قدرت‌های دنیا رایزنی کرده که واسطه شوند تا با جمهوری اسلامی مذاکره کنیم.

وی افزود: امروز مذاکره از سر عزت است که به برکت اراده الله و ولی فقیه بر اساس آن فرمان داده و راهنمایی و هدایت می‌کند. مفتخریم در نظامی زندگی می‌کنیم که حاکمیت فرد نداریم بلکه حاکمیت اراده خداوند داریم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: یقینا ملت ایران در برابر همه فشارهای دشمنان ایستاده و موفق و سربلند خواهند شد.

طیبی‌فر گفت: مسئول جدید نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان انسانی فاضل، با تجربه، متین، خوش‌اخلاق، خوش‌برخورد هستند که ده‌ها مسئولیت در حوزه‌های مختلف داشته است. همکاری، هماهنگی و همراهی با این‌ مسئول جدید در سپاه استان وظیفه همه همکاران مجموعه تحت امر است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13855
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.