حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
ماموستا ‌رستمی:

دستاوردهای انقلاب را با جهاد تبیین برای نسل‌های جوان روشنگری کنیم

  • کد خبر : 16460
  • 14 شهریور 1402 - 13:07
دستاوردهای انقلاب را با جهاد تبیین برای نسل‌های جوان روشنگری کنیم
امام جمعه سنندج گفت: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان روشنگری کنیم چرا که نادیده گرفتن اقدامات انجام شده نظام در کردستان بی‌انصافی است ودر همه حوزه‌ها شاهد خدمت‌رسانی هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، ماموستا فایق رستمی پیش‌ازظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه اسلام برای انسانیت ارزش و کرامت قائل است، اظهار داشت: دشمنان بین مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کرده تا سرمایه‌های ممالک را به غارت ببرند.

وی دین اسلام را مدافع و حامی مظلومان و مبرا از هرگونه خشونت، تفرقه، اختلاف و تبعیض خواند و گفت: آیا تمدن دنیای کفر، عقلانیت است یا تجاوز، تبعیض، نژادپرستی و سر بریدن انسان‌ها؟ اسلام، دین آشتی و مهربانی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل بیش از ۵۰ کشور دنیا با اتحاد و ایمان به میدان نبرد رفته و از شرف، کرامت، حیثیت و امنیت دفاع کردند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت کنونی جامعه اشاره کرد و افزود: گرانی اجناس کمر مردم را شکسته است، جوانان چشم‌ انتظار مسئولان هستند، باید برای آنان شغل و مسکن ایجاد شود.

ماموستا رستمی بیان کرد: علما می‌توانند واقعیات و اوضاع کنونی جامعه را بازگو و تبیین کرده و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

وی اظهار کرد: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان روشنگری کنیم چرا که نادیده گرفتن اقدامات انجام شده نظام در کردستان بی‌انصافی است ودر همه حوزه‌ها شاهد خدمت‌رسانی هستیم.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه کردستانی‌ها هیچ‌گاه دنبال ناامنی نیستند، خاطر نشان کرد: مردم کردستان در راه انقلاب بیش از ۱۰ هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اما انتظار می‌رود  دولت کاری کند که گله‌مندی مردم از مسئله گرانی برطرف شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16460
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.