حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

دریچه‌های بدون حفاظ در درون شهر، مستعد حوادث ناگوار

  • کد خبر : 26311
  • 16 دی 1402 - 8:10
دریچه‌های بدون حفاظ در درون شهر، مستعد حوادث ناگوار
منهولی که در چهار راه آزادی شهرستان دهگلان وجود دارد، مربوط به اداره مخابرات بوده و بدون حفاظ و حصار اطراف آن حدود دو ماه و نیم است که بدون درپوش به حال خود رها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، وجود دریچه‌ای بدون حفاظ در چهارراه آزادی دهگلان که نزدیک به سه ماه به حال خود رها شده و موجب نگرانی ساکنان آن محل شده است.

طبق بررسی‌های میدانی خبرنگار کردتودی، مستقر در محل مشخص شد که دریچه نام برده مربوط به اداره مخابرات شهرستان دهگلان می‌باشد و چندیست بدون حصار و حفاظ رها شده و حوادثی را برای ساکنان بوجود آورده است.

احمد میرکی از ساکنان خیابان آزادی دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: نزدیک به سه ماه است این دریچه که مشخص شد مربوط به اداره مخابرات مربوط می‌شود، بدون حفاظ و علائم هشدار دهنده در محل رها شده و اداره مخابرات هیچ اقدامی برای حصارکشی یا درج حفاظ دور آن نکرده است.

وی در ادامه افزود: حتی چندین بار رخ داده که وسیله نقلیه اتومبیل در داخل منهول گیر کرده و به ماشین خسارت وارد شده است، با کمک مردم خودرو را از درون دریچه بیرون آورده ایم.

وی عنوان کرد: چند مرتبه به اداره مخابرات زنگ زدیم اما یکبار هم نشد که در محل در جهت بررسی موضوع حاضر شوند و برای رفع مشکل اقدام کنند، عدم پیگیری های اداره متولی موجب شد تا درپوش اصلی دریچه توسط افراد ناشناس به سرقت برده شود.

وی بیان کرد: اداره متولی (اداره مخابرات) اصلا در این زمینه پاسخگو نیست و نسبت به عواقب و نتیجه‌ای که ممکن است ناگوار باشد، اهمیتی قائل نمی‌شود، ما از مسئول اداره و پرسنل درخواست داریم تا به مطالبات مردم شهر نیز توجه کرده و گوشی شنوا داشته باشند و آنها را رسیدگی کنند، در صورت عدم پاسخگویی و شفافیت موضوع برای مردم، به ناچار مجبوریم موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم.

وی در پایان یادآور شد: ساکنان محل در جهت اینکه برای کسی در محل حادثه ای رخ ندهد و کسی یا جسمی به داخل دریچه سقوط نکند روی منهول را با دو حلقه لاستیک که بوسیله خود مردم تهیه شده پوشانده اند، اما این اقدام راهکاری قطعی و بجا نخواهد بود، و خود به نوعی آبستن حادثه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26311
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.