حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

دریوزگی به سبک مهناز افشار

  • کد خبر : 9593
  • 05 اردیبهشت 1402 - 8:03
دریوزگی به سبک مهناز افشار
افراد از این جا رانده و از آنجا مانده چاره ای جز گدایی و دریوزگی در اروپا ندارند که سبک مهناز افشار در این زمینه با بقیه متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، انسان‌هایی که از یک کشور به کشوری دیگر مهاجرت می‌کنند به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ عده‌ای از این افراد به دلیل کسب مدارج علمی، عده‌ای به دلیل کار و کسب درآمد بهتر و در این میان نیز عده‌ای به دنبال خودباختگی و برای دریوزگی به دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند که ماجرای دریوزگی مهناز افشار با بقیه متفاوت است.

خانم بازیگر که سالها در ایران با بازی در نقش‌های عمدتا سخیف و سبک نام و نشانی برای خود دست و پا کرده بود؛ فراموش کرده است که سالها در این کشور به واسطه واردات شیرخشکهای فاسد توسط همسرش ثروت عظیمی را با بیماری کودکان به واسطه مصرف شیرخشک فاسد برای خود جمع‌آوری نمود و پس از آنکه در حمایت از جریان‌های معاند از کشور خارج شد و با اشک تمساح مثلا برای مردم ایران دلسوزی کرد؛ به خیال خود به دنبال بازیگری در هالیوودها به سر می‌برد،اما زهی خیال باطل

مهناز افشار گمان نمی‌کرد که نخواهد توانست در کشورهای اروپایی و آمریکایی جایی درمیان بازیگران برای خود پیدا کند اما در میان بازیگران صاحب نام اروپایی قاعدتا یک زن بازیگر ایرانی که با هزار رانت و امتیاز به جایگاه بازیگری رسیده بود نمی‌توانست درخششی از خود نشان دهد و به ناچار، افراد از این جا رانده و از آنجا مانده چاره ای جز گدایی و دریوزگی در اروپا ندارند که سبک مهناز افشار در این زمینه با بقیه متفاوت است.

بله، کار خانم بازیگر به جایی رسیده است که استوری تبلیغاتی یک چمدان فروشی را در فضای مجازی بارگذاری می کند و ویزیتور چمدان فروش ها شده است! در این میان هر کس که با خرید چمدان کد مهناز افشار را وارد کند یک پورسانتی به خانم بازیگر تعلق می گیرد تا در سرزمین غربت از گرسنگی نمیرد و بتواند روزگار خود را با چندرغاز پول ویزیتوری سپری کند.

هر چند هستند افرادی که خود را به نادانی می زنند و این مسائل را نمی بینند و ادعا می‌کنند که خانم بازیگر در حال کار فرهنگی است!!!

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9593
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.