حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

درگیری مرزبانان کردستان با افراد ناشناس مسلح؛ یک مرزبان در ننور بانه به شهادت رسید

  • کد خبر : 2180
  • 03 آبان 1401 - 16:56
درگیری مرزبانان کردستان با افراد ناشناس مسلح؛ یک مرزبان در ننور بانه به شهادت رسید
فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور بانه و شهادت یک مرزبان مجاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سرهنگ محمد عارف سپهری از وقوع درگیری مرزبانان با افراد ناشناس مسلح در منطقه مرزی ننور این شهرستان و شهادت یک مرزبان مجاهد در این واقعه خبر داد و اظهار داشت: نیمه شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین حراست و پایش نقطه صفر مرزی و پشتیبانی از یگان‌های رزمی مستقل در مرز با افراد مسلح ناشناس مواجه شدند.

وی گفت: مرزبانان با هوشیاری، اقتدار و اتخاذ موضع مناسب ضمن دفع حمله متجاوزان، از نفوذ آنان به خاک جمهوری اسلامی جلوگیری کرده و افراد مسلح با برتری آتش مرزبانان از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان افزود: در این درگیری سرباز وظیفه “سید مرتضی حسینی” با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی و به شدت مجروح شد و متأسفانه اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر واقع نشد و این مرزبان دلاور به دلیل شدت جراحات وارده به سینه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید والامقام و همرزمانش از اقدامات اطلاعاتی ویژه جهت شناسایی عاملان این درگیری خبر داد و تصریح کرد: سلحشوران مرزبانانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه شهید این شهید بزرگوار و سایر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

سپهری با بیان اینکه این سرباز وظیفه اهل استان زنجان است، عنوان کرد: مراسم تشیع این شهید عصر امروز یا فردا با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی، انتظامی، مرزبانی و همرزمان برگزار و پیکر مطهر شهید به زادگاهش رهسپار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2180
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.