حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
یادداشت؛

دختر کُرد مریوانی سوژه جدید دروغ‌های خوش‌رنگ و لعاب رسانه‌های ضدایرانی!

  • کد خبر : 2652
  • 16 آبان 1401 - 10:59
دختر کُرد مریوانی سوژه جدید دروغ‌های خوش‌رنگ و لعاب رسانه‌های ضدایرانی!
این روزها پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، و هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای مختلف ایران در این پروژه مطرح می شود که در آن افراد توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی ها مشخص میگردد این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، این روزها پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، و هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای مختلف ایران در این پروژه مطرح می شود که در آن افراد توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی ها مشخص میگردد این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است.

 

از نیکا شاکرمی، اسرا پناهی، دکتر پریسا بهمنی، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل زاده، آرنیکا قائم مقامی، مائده جوانفر و بسیاری افراد دیگر نمونه هایی از همین دست هستند.  و این بار قرعه این پروژه به نام نسرین قادری در مریوان  که ساکن شهر شهریار تهران بود در آمد .

 

پروژه ای که این بار نیز دشمن درآن تلاش کرد تا با وارونه نشان دادن قضیه هدف شوم خود در ایجاد نا امنی و اغتشاش را به سرانجام برساند. اما با مشخص شدن ابعاد این ماجرا  رسوایی دیگری برای رسانه های دروغ پرداز به جا ماند

 

رسانه های ضد انقلاب، در خبرهای خود به صورت پرحجم مدعی شده‌اند که این فرد به علت ضربات باتون در تجمعات شهر شهریار کشته شده است.

 

این رسانه‌ها با سوء استفاده از کُرد بودن این دختر جوان تلاش کردند از صبح امروز، با تحریک احساسات مردم شریف مریوان، زمینه های ایجاد نا امنی در این شهر را ایجاد نمایند. این در حالی است که خانواده نسرین قادری بلافاصله، خبر دروغ کشته شدن دخترشان را تکذیب کرده‌اند.

 

علت فوت نسرین قادری از زبان پدرش

 

پدر نسرین قادری درباره فوت دختر خود گفت: دخترم تشنج داشت و به آنفلوآنزا هم مبتلا شده بود و شب همان روزی که فوت شده، برادرش تا ۱۲ شب پیش او بود و ما هم با او تماس تلفنی داشتیم و جویای حالش بودیم.

 

وی با بیان اینکه فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او دریافت نکردیم، افزود: از دختر دیگرم به همراه همسرش خواستیم تا به منزل نسرین رفته و ما را از وضعیت او باخبر کنند.

 

قادری گفت: با مراجعه دختر و دامادم به در منزل نسرین بازهم او هیچ جوابی نمی دهد تا با هماهنگی یکی از همسایگان در خانه را می‌شکنند و با پیکر بی جان او در منزل مواجه می‌شوند.

 

پدر مرحوم نسرین قادری اضافه کرد: دختر و دامادم بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس می‌گیرند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل می‌شود.

 

وی همچنین هرگونه شایعه درباره حضور دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات را رد کرد.

 

اما سوال اینجاست که چرا بسیاری از رسانه ها از  شاخصه‌های مهم و اصلی کار رسانه ای که  امانت‌داری، صداقت و درست‌کاری است  فاصله گرفته اند تا از این طریق آرامش و امنیت روانی در جامعه  دستخوش بی سوادی تعدادی از افراد شود که نه شناختی از رسانه دارند و نه در این مورد حرفی برای گفتن جز کوبیدن بر طبل شایعه سازی و دروغ پردازی.

 

و این خود نشانه ای از ضعف‌های رسانه‌ای‌مان است که این روزها نمیتوان آن را کتمان کرد   گرچه عجله رسانه‌های معاند برای بارگزاری فیلم‌های ارسالی توسط مردم ایران، فرصت بازبینی دقیق را از دستشان گرفت و گافهایی هم دادند اما این چیزی نیست جز اینکه  اعلام اعداد و ارقام  دروغی از جان باختگان حوادث  برای مردم ما تاثر و برای  رسانه های کذب واقعیت ثروت می آفریند

 

و در آخر اینکه خریدن رسانه‌ها دروغ‌ساز در دنیای امروز کار سختی نیست فقط باید سر کیسه را شل کرد، این مخاطب زیرک را می طلبد که در برابر این استدلالها و نمایش‌ها و چینش خبر حق و ناحق را پیدا کند.

 

اما آنچه که این رسانه ها هیچ اشاره ای به آن نکردند شهادت حافظان امنیت و آسایش مردم و خسارات معنوی و حتی مادی به کشور و بیت المال بود. برای آنها نه فقر، نه کشته شدنشان، نه تحریم و نه امنیتشان مهم نیست، جز آنکه باید نوکری کنند تا مزد بگیرند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2652
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.