حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

دادگستری مشکلات واحدهای تولیدی کردستان را پیگیری می‌کند

  • کد خبر : 12190
  • 22 خرداد 1402 - 12:01
دادگستری مشکلات واحدهای تولیدی کردستان را پیگیری می‌کند
رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: در سال «مهار تورم، رشد تولید» ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با جدیت پیگیر مشکلات تمامی کارخانجات و واحدهای تولیدی استان است و در کنار دستگاه‌های اجرایی، به موضوع اشتغال توجه جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی بهمراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیر امور شعب بانک ملی استان در راستای حمایت قضایی از تولید، بصورت سرزده از تمامی خطوط کارخانه «اشکان سازه غرب» واقع در شهرک صنعتی دهگلان بازدید کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از نزدیک و بصورت اختصاصی از قسمت‌های مختلف این واحد تولیدی بازدید کرد و بیان کرد: کارخانه اشکان‌سازه غرب کردستان همانند سایر واحدهای تولیدی استان از حمایت‌های قضایی دادگستری استان برخوردار است .

وی افزود: در سال «مهار تورم، رشد تولید» ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با جدیت پیگیر مشکلات تمامی کارخانجات و واحدهای تولیدی استان است و در کنار دستگاه‌های اجرایی، به موضوع اشتغال توجه جدی دارد.

حسینی ضمن تاکید بر لزوم ورود جدی دستگاه‌های اجرایی و بانک مربوطه در استان و مرکز در راستای رفع بعضی از مشکلات موجود در این کارخانه، گفت: مقرر شد مشکلات این کارخانه ابتدا در کارگروه فنی و حقوقی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بصورت کارشناسی بررسی شود و نتیجه ظرف حداکثر ۱۰ روز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور اعضای مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی شود.

وی افزود: مشکل این واحد تولیدی، مشکلی است که در بسیاری از واحدهای تولیدی استان و کشور وجود داشته و نیاز به ورود ستاد مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و همراهی بانک مرکزی دارد.

در ابتدای این بازدید، نادر کریمی مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: ۲۵ نفر در این کارخانه کار می‌کنند و هم‌اکنون ماهانه بیش از ۱۵۰ هزار تن لوله پلی‌اتیلن برای مصارف کشاورزی، صنعتی و آبرسانی در این کارخانه تولید می‌شود.

وی عنوان کرد: در صورت پشتیبانی و حمایت دستگاه‌های مختلف اجرایی و اضافه شدن نیروهای جدید، این میزان از ۵۰۰ هزار تن در ماه بیشتر می‌شود.

وی موضوع تملک این واحد تولیدی را از عمده مشکلات این واحد تولیدی ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد، با ورود دستگاه قضایی استان این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12190
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.