حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان:

خشونت جنسی صهیونیست‌ها علیه زنان فلسطینی محکوم است

  • کد خبر : 31044
  • 05 فروردین 1403 - 15:45
خشونت جنسی صهیونیست‌ها علیه زنان فلسطینی محکوم است
نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان گفت: جنایت‌های غیر انسانی و غیر اخلاقی که صهیونیست‌ها علیه زنان و مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه انجام می‌دهند از نظر هر مسلمانی محکوم است و این خود نشان از شکست صهیونیست‌ها است.

ماموستا فایق رستمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: این جنایت‌های غیر انسانی و غیر اخلاقی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند از نظر هر مسلمانی محکوم است و این خود نشان از شکست صهیونیست‌ها است.

وی گفت: برای این‌که صهیونیست‌ها ادعا می‌کردند از نظر امنیتی و اطلاعاتی در یک موقعیت بالایی قرار دارند ولی طوفان الاقصی نشان داد که اینها واقعا یک بیت عنکبوت و یک خانه پوشالی‌اند و هیچ توانایی و ظرفیتی ندارند و همین رو سیاهی آنان و روشن شدن چهره واقعی آنان به جهان باعث شد تا دست به هر جنایتی علیه مردم مظلوم غزه بزنند.

وی افزود: امروز تمام جنایت‌هایی که علیه مسلمانان شاهد آن هستیم به این خاطر است که اسرائیل در صدد انتقام از جبهه مقاومت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان بیان داشت: سکوت جوامع بین‌المللی به موضوع خشونت رژیم صهیونیستی علیه زنان و دختران فلسطینی در نوار غزه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

ماموستا رستمی افزود: اعمال اشکال مختلف خشونت جنسی علیه زنان فلسطینی همواره یکی از عناصر تلاش‌های رژیم استعماری و شهرک‌نشین صهیونیست برای نابودی و حذف فلسطینیان از سرزمین‌هایشان بوده است و تجاوز و کشتار زنان فلسطینی یکی از جنبه‌های اصلی قتل‌عام‌ها و اخراج‌های سیستماتیک فلسطینی‌ها از سوی رژیم صهیونیستی بوده و است.

وی از تمام مردم مسلمان جهان بخصوص مردم استان کردستان خواست تا در روز قدس آخرین هفته ماه مبارک رمضان علیه این شیطان و جنایتکار بزرگ به خیابانها بیایند و علیه این دشمن بزرگ ندای انزجار و بیزاری و دفاع از مردم بی‌پناه فلسطین را سر دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31044
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.