حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
فرماندار سنندج:

حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است

  • کد خبر : 17239
  • 31 شهریور 1402 - 12:56
حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است
فرماندار سنندج حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس را اوج افتخار ملت ایران دانست و گفت: بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روز‌های دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره‌گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.

حسن عسکری فرماندار سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، تجلی شکوه، عظمت و سربلندی ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در حراست و پاسداری از مرز و بوم و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که در تاریخ پر افتخار این دوران به ثبت رسیده است.

وی گفت: بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روز‌های دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره‌گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.

وی افزود: این هفته فرصت مغتنمی تا ملت سرافراز و غيور ايران اسلامي ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدا، بار ديگر با مرور خاطرات حماسه‌های سرداران بی ‌ادعا و دلير خود در جبهه‌های حق عليه باطل، با پاسداشت مقام شامخ شهدا و تجلیل از ایثارگری رزمندگان و نیز تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان قدردان این عزیزان باشند.

فرماندار سنندج در پایامن خاطر نشان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و عظبم‌الشان (ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و عموم مردم ولایتمدار شهرستان سنندج تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این آب و خاک سلامتی و سعادت خواستارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17239
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.