حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خبر داد؛

حضور کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

  • کد خبر : 28700
  • 23 بهمن 1402 - 9:43
حضور کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: کردستان با محوریت موسیقی و نوروز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، منصور مهرزاد در گفتگو با خبرنگاران  اظهارداشت: کردستان آماده حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است و با محوریت «موسیقی و نوروز» در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

وی افزود: این نمایشگاه با رویکردهای گردشگری سبز و رویدادهای گردشگری از تاریخ ٢٣ بهمن‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه استان کردستان در این رویداد فرهنگی با تم نوروز و موسیقی و گردشگری تجاری در سالن شماره ٧ و ٨ حضور خواهد یافت، افزود: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به همت این اداره‌کل و با همکاری شهرداری، اتاق بازرگانی، علوم پزشکی و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در فضایی به مساحت ٢٧٢ مترمربع معرفی می‌شود.

مهرزاد عنوان کرد: ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کردستان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، رونمایی از سه فعالیت استان در بخش‌های مختلف گردشگری با حضور معاون گردشگری کشور، حضور بخش گردشگری سلامت در (سالن ٣٨ نمایشگاه) خارج از غرفه اصلی استان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و میزگردهای تخصصی، نمایش ماکت مراسم نوروز کُردی، مراسم هزار دف روستای پالنگان و نمایش روستای پلکانی پالنگان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده استان کردستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران است.

وی یادآور شد: همچنین در این رویداد فرهنگی سازهای موسیقی، گلیم‌بافی و صنایع‌دستی کردستان معرفی و به صورت زنده ورکشاپ خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بیان کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ٢٣ تا ٢٦ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28700
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.