حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

حضور کاروان ۴۰ نفره قاریان کشوری در کردستان

  • کد خبر : 27506
  • 07 بهمن 1402 - 12:14
حضور کاروان ۴۰ نفره قاریان کشوری در کردستان
مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان کردستان از دعوت کاروان قرآنی برنامه محفل با همکاری و پشتیبانی سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد و گفت: در این راستا کاروان ۴۰ نفره از قاریان کشوری ایام الله دهه فجر در استان حضور می‌یابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام محمد کاروند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دعوت و پشتیبانی سپاه بیت‌المقدس کردستان در ایام الله دهه فجر، کردستان میزبان کاروان ۴۰ نفره از قاریان برنامه قرآنی محفل خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های این کاروان معنوی به میزبانی کمیته قرآن ستاد دهه فجر افزود: براساس برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته قرآنی این کاروان به مدت پنج روز در استان حضور خواهد یافت.

مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان کردستان با اشاره به حضور این کاروان قرآنی در شهرستان‌های قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه بیان کرد: در هر شهرستان یک محفل بزرگ قرآنی با حضور قراء کشوری و قاریان استانی برگزار می‌شود.

وی به برگزاری پنج کارگاه آموزشی قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی برنامه محفل در هر شهرستان گفت: کارگاهای آموزشی تجوید، حفظ، صوت و لحن و سبک زندگی اسلامی در تمام شهرستان‌های یاد شده برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند افزود: حضور در مراز شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های این کاروان قرآنی بوده است که امیدواریم در ایام دهه مبارک فجر محقق شود.

وی اظهار کرد: در بین این قاریان کشوری چند نفر دکتر متخصص و فوق تخصص در خلال برنامه‌ها به طبابت و ویزیت مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27506
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.