حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ظهور حق در برابر باطل است

  • کد خبر : 8903
  • 25 فروردین 1402 - 11:37
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ظهور حق در برابر باطل است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی قطعی است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، ظهور حق در برابر باطل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری پیش‌ازظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس که در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان و قدردانی از حضور باشکوه مردم در این مراسم اظهار داشت: خداوند نابودی مظلومان و مستکبران را از سنت‌های خود می‌داند. کسانی که ملتی را آواره کرده، به سرعت نابود می‌شوند چرا که این سنت و وعده خداست.

وی گفت: به فرموده خداوند، دشمنانی که قصد داشته که ملتی را از سرزمین مادری خود بیرون رانده، قطعا دچار مشکل خواهند شد، یقینا اسرائیل باید از صحنه محو شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه تصریح کرد: یقنیا رژیم سفاک کودک کش، خونخوار و ظالم رژیم صهیونیستی که ملت مظلوم فلسطین را از سرزمین مادری خود بیرون کرده، مشمول این آیه خداوند خواهند شد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال سرنوشت انسان‌های ظالم را به دست انسان‌های پاک، غیرتمند و شجاع قرار داده است، افزود: در راه رسیدن به حق یا پیروز یا شهید میدان خواهیم شد. حق‌تعالی فرموده عذاب ستمکاران در دست مومنان قرار خواهم داد.

تسخیری با بیان اینکه بر اساس فرموده خداوند نتیجه مقاومت در برابر مستکبران، مجاهدت و قیام است نه خاموشی بیان کرد: خدای متعال دل‌های مومنان را شاد کرده تا دشمنان نابود شوند. حرکتی که امروز در سراسر دنیا بر علیه رژیم‌ صهیونیستی به میدان آمده‌اید.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ظهور حق در برابر باطل است، عنوان کرد: امروز تمام دنیا به صحنه آمده و نابودی اسرائیل را خواستار شده‌اند، همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرموده نابودی این رژیم روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بیش از هر زمان دیگری به آزادی قدس نزدیک شده ایم و به فضل الهی با اتحاد مسلمین ج اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار گران‌سنگ و تاریخ‌ساز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادیخواهان عالم است که این روزها در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و بصیرت مردمی به نمادی از وحدت امت اسلام در برابر مستکبران عالم تبدیل شده است.

وی افزود: اینک بیش از هر زمان دیگر به آزادی قدس عزیز مرکز توحید و قبله اول مسلمانان نزدیک شده‌ایم و امیدواریم به اذن خداوند متعال و حضور پرشور مردم آرمان رهایی فلسطین که خواسته آزادیخواهان جهان و مسلمانان عالم است، تحقق پیدا کرده و ظلم و جنایتی که بیش از ۷۰ سال گریبان مردم فلسطین را گرفته ریشه‌کن شود.

حجت‌الاسلام سادات اظهار داشت: شهادت پاسداران مدافع حریم ولایت که اخیراً به دست صهیونیست‌های غاصب به شهادت رسیدند، درخت مقاومت را در منطقه تنومندتر خواهد کرد و تاوان این خون‌های پاک برای رژیم صهیونیستی بسیار سنگین خواهد بود.

وی به اهمیت روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: تحولات سریع در سرزمین‌های اشغالی و حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به ساحت قبله اول مسلمین و شهادت صدها مبارز فلسطینی، از سویی اتحاد و انسجام به وجود آمده در بین کشورهای مسلمان منطقه و ایجاد بحران‌های عمیق سیاسی و اجتماعی در درون رژیم سفاک اشغالگر قدس، آزادی قدس را از هر زمان دیگر نزدیک تر کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8903
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.