حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان :

حضور فعال رأی اولی‌ها بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید

  • کد خبر : 28056
  • 16 بهمن 1402 - 12:45
حضور فعال رأی اولی‌ها بر شور و نشاط انتخابات می‌افزاید
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: جوانان و نوجوانان بویژه رای اولی‌ها موتور محرکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان صبح امروز در همایش بزرگ رای اولی‌ها  که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد اظهار نمود: کانون پرورش فکری در استان کردستان بسیار پویا است و مدیریت خوش فکر و توانمندی دارد.

وی افزود: اگر چند تمدن بزرگ را در دنیا بخواهیم ذکر کنیم تمدن ایران زمین یکی از این تمدن‌ها است چرا که مردان آن همیشه به فکر و اندیشه شناخته شده‌اند و مردمان ایران هیچوقت ظلم و ستم را قبول نکرده‌اند و در هیچ دوره‌ای زیر ظلم ظالمان قرار نگرفته‌اند.

رمضانی گفت: در جنبش‌های اخیر نهضت تنباکو جنبش مشروطه و صنعت ملی شدن نفت نمونه جنبش‌هایی هستند که مردم در احقاق حقوق خود تلاش داشته‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه  مردم قیام‌هایی را از سال ۴۲ شروع کرده بودندافزود: امام خمینی (ره ) در سال ۵۷ انقلاب اسلامی ایران را شکل دادند و نظام جمهوری اسلامی با رای مردم تثبیت و تحکیم شد.

وی گفت: در طول این سال‌ها و در سال‌های بسیاری ما شاهد جنگ و درگیری بودیم و حملات بسیاری از سوی دشمن بعث انجام می‌گرفت اما امروز گروهک‌های ضد انقلاب برخی شعارهای به ظاهر قشنگ را مطرح می‌کنند و اینان  همان افرادی هستند که در دهه ۶۰ پدران بسیاری از دختران و پسران این سرزمین را یا بی رحمانه‌ترین وجه ممکن به شهادت رساندند.

رمضانی خاطر نشان کرد: شعار زن زندگی آزادی را برای اولین بار جمهوری اسلامی در دفاع از  حقوق زنان و گرامی داشت مقام زن مطرح نمود که بعدها همین شعار را دشمن برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود به نام خود زد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: امروز دانشگاه‌های ما نخبگان علمی ما و صنعت ما در یک کلاس جهانی مطرح است در حالی که پیش از انقلاب حداکثر نگاهی که به ما می‌شد نگاهی برده گرایانه بود و سوال اینجاست که چرا افرادی که امروز به ظاهر شعارهای حقوق بشری می‌دهند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند؟

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی افتخار دارد که در طول ۴۵ سال عمر با برکت خود ۴۰ مورد انتخابات برگزار کرده است گفت:امروز این جشن تکلیف سیاسی شما دانش آموزان است که مورد مشورت حاکمیت قرار گرفته‌اید و نظام جمهوری اسلامی شما را دعوت نموده است که مشاور آن باشید تا انتخاب کارگزاران کشور را انجام دهید.

امروز دشمن با رسانه در حال عمليات است و فکر و روح ما را مورد هجمه قرار می‌دهد حالا که طرف مشورت نظام قرار گرفته‌اید و این افتخار را داریم که روی پای خود بایستیم باید هم مشارکت داشته باشیم و هم اینکه انتخاب اصلح داشته باشیم و افراد  دارای برنامه را  به عنوان نماینده انتخاب و راهی مجلس کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28056
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.