حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

حضور در انتخابات ارج نهادن به خون شهدا است

  • کد خبر : 29393
  • 08 اسفند 1402 - 13:29
حضور در انتخابات ارج نهادن به خون شهدا است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با مشارکت گسترده در انتخابات زمینه پیشرفت استان کردستان  را رقم بزنیم چرا که حضور در انتخابات ارج نهادن به خون گرانقدر شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشت:حقیقتا شهدا در یک ساحت و یک افق دیگر زندگی کردند و به معنای واقعی شهید شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بر علیه ما جنگ زیستی کرونا به راه انداخت و ما با پیروزی از آن سر بلند بیرون آمدیم بیان داشت: امروز ما در عرصه سلامت و پزشکی در رتبه ممتار دنیا قرار داریم و این عرت چیزی جر تلاش برای رسیدن به هدف متعال نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطر نشان کرد: در ۴۵سال عمره با برکت این انقلاب کشور ما انتخابات زیادی را برگزار کرده است که این خود برگ زرینی برای انقلابی است که به دست خود مردم انتخاب شده است و این امر با هیچ کشوری قابله مقایسه نیست.

رمضانی گفت: دشمن با تحمیل کردن تحریم بر ملت و انقلاب ما خواست که این انقلاب را ضعیف نشان دهد اما امروز ایران و جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مقتدر به معنای خاص خود برای دیگر کشور ها مورد الگو قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران به عنوان یک ابر قدرت به کابوسی برای شیطان بزرگ و کوچک تبدیل شده است و تمامی منافع دشمن را در سراسر جهان خوار و کوچک کرده است.

رمضانی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان داشت: مشارکت آحاد مردم شهید پرور و قهرمان استان کردستان در انتخابات قطعا توان دیپلماسی مدیران استان را در سطح کشور بالا خواهد برد.

وی افزود: با مشارکت گسترده در انتخابات زمینه پیشرفت استان کردستان  را رقم بزنیم چرا که حضور در انتخابات ارج نهادن به خون گرانقدر شهدا است.

 

بالاترین مرتبه ایثار شهادت است

در ادامه فریدون عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت:  شاید من و شما در راه رضای خدا از منافع مادی بگذریم ولی افرادی بودند که از جان خودشان گذشتند که این بالاترین مرتبه ایثار است.

عبدالملکی با اشاره به وظیفه مهم جامعه علوم پزشکی در در قبال پاسداشت خون شهدا، افزود : وظیفه اصلی کادر درمان در عرصه جدید تامین سلامتی و خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: این نکته را باید دانست که گاهی افرادی برای حفظ کشور و حفظ مردم در مقاطع مختلف، فراتر از معمول رفتار کردند و از زندگی و آرزوهای مادی خود گذشتند که جای افتخار دارد.

زنده نگه داشتن یاد شهدا یک امر مهم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد این شهیدان گفت: ممکن است، در زندگی فراز و نشیب زیادی باشد ولی باید به ایثار و رفتن این عزیزان فکر کنیم و بدانیم چه کسانی رفتند تا ما بمانیم و وظیفه ماندن ما چیست، ایثار و خدمت به مردم است.

عبدالملکی افزود : ایثار شهدا باعث ماندگاری این انقلاب شد و ما باید در تمام زندگی از شهامت این عزیزان یاد کنیم از شهامت کسانی که باعث ماندن این کشور، اگر برگردیم به زمان های دور خواهیم دانست که چه کسانی جای ما رفتند تا ما بمانیم پس وظیفه ما در قبال فداکاری آنان چیست؟

وی خاطرنشان کرد: یادمان باشد که یاد شهید باید در زندگی ما باشد و هرجا که عصبی شویم از کمبود ها و نقص ها و گلایه ها، به یاد بیاوریم که عده ای برای ماندن این انقلاب و کشور جان خود را فدا کردند.

جامعه علوم پزشکی در انتخابات سه وظیفه مهم دارد

عبدالملکی بیان داشت: ما مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این انتخابات پیش رو سه وظیفه مهم بر عهده داریم که اولین وظیفه سازمانی است که آمادگی همه نیروها برای حضور حداکثری در اتتخابات برای برگزاری پرشور انتخابات است و دومین وظیفه نیز انفرادی است که به عنوان یک شهروند در انتخابات به عنوان یک حق ملی شرکت کنیم و سومین وظیفه نیز اجتماعی است که مردم را به حضور در انتخابات پرشور و گرم دعوت و تشویق و ترغیب کنیم.

وی در ادامه گفت : از پایین ترین سطح در روستاها یعنی بهورزان تا بالاترین سطح ارائه خدمات مانند اساتید و مسئولان و مدیران وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا هم در انتخابات شرکت کنیم و هم مردم را به شرکت در انتخابات پر شور و گسترده دعوت کنیم و باید به این نکته اشاره کردکه انتخابات نوعی واکسینه کردن کشور در جهت حفظ انسجام ملی، توزیع عادلانه منابع و تدوین قانون و مقررات است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29393
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.