حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

حدود سه‌ هزار و ۶۰۰ طرح وام تبصره ۱۶ در کردستان ثبت شد

  • کد خبر : 7522
  • 20 اسفند 1401 - 7:58
حدود سه‌ هزار و ۶۰۰ طرح وام تبصره ۱۶ در کردستان ثبت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سه‌ هزار و ۵۹۱ طرح با اعتباری نزدیک به ۹۷۴ میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان در قالب تبصره (۱۶) ثبت‌ شد.
 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری کُردتودی، فرزاد پیشکاری در این باره اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۴۵ طرح در سامانه تبصره ۱۶ در حوزه خویش‌فرمایی و ۸۴۶ طرح کارفرمایی در قالب تبصره ۱۶ ثبت شده است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال کردستان در سال‌جاری ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر است که تاکنون ۴۲ هزار و پنج مورد در سامانه اشتغال استان ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه امسال ۷۸ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی به حوزه اشتغال استان تخصیص یافت، افزود: در بخش مشاغل خانگی یک‌هزار و سه طرح به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان وام اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده و مبلغ ۷۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان طرح به شبکه بانکی معرفی شد که امیدواریم تا پایان سال‌ پرداخت شود.

پیشکاری ضمن تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و بانک های عامل در زمینه اشتغالزایی، به سهم بانکهای عامل اشاره و اضافه کرد: پرداختی وام مشاغل خانگی بانک رفاه ۲۶ میلیارد تومان، بانک توسعه تعاون ۳۰ میلیارد تومان، بانک کشاورزی ۱۴ میلیارد تومان و پست بانک هشت میلیارد تومان است.

وی سهم وام اشتغالزایی مشاغل خانگی شهرستان سنندج را ۲۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان معادل ۶۵ درصد در سنندج پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، اعتبار وام مشاغل خانگی شهرستان بیجار را چهار میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان برشمرد و یادآور شد: از این میزان تاکنون سه میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان پرداخت شد.

پیشکاری میزان پرداختی وام اشتغالزایی مشاغل خانگی را در دیواندره ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، دهگلان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و سروآباد را یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در شهرستان سقز ۹ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان تسهیلات و شهرستان قروه پنج میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۳ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7522
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.