حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

بازداشت عامل شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی‌

  • کد خبر : 1765
  • 24 مهر 1401 - 10:56
بازداشت عامل شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی‌
مسوول نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از بازداشت عامل شهادت ‌پاسدار ‌غلامرضا بامدی خبر داد و گفت: متهم عضو حزب منحله کومله ‌است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد روز یکشنبه در مراسم هفتم پاسدار شهید غلامرضا بامدی در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: در قرآن کریم آیات متعددی در خصوص جایگاه والای شهدا وجود دارد و در سیره رسول الله (ص) نیز از شهادت به عنوان بالاترین نیکی ها یاد شده است.

وی افزود: تنها در خصوص مقام شهید در قرآن کریم ذکر شده است که نزد پروردگارشان هستند و مشمول رزق الهی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در تاریخ همه ملت ها مقاطع و روزهایی به وجود می آید که نیاز است که یک عده پای کار بیایند و ایثار کنند تا آن چیزی که جامعه را دچار التهاب کرده است، برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: این افرادی که ایثار می کنند با نثار خون خویش جامعه را نجات می دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما در مکتب اسلام برای این قضیه غیر از اینکه آن فرد به خاطر وطنش و آرمان هایش دارد، ایثار می کند و هیچ کاری در اندازه این ایثار و جان دادن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: اگر تاریخ اسلام را ورقه بزنیم به این مهم می رسیم که شهدا بسیاری از افتخارات را آفریده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: در تاریخ صدر اسلام تا امروز آن جایی که لازم بود از دین، ناموس و جامعه اسلامی دفاع شود یک عده ای پیش قدم شدند و این رویه در اسلام تمام شدنی نیست.

وی تصریح کرد: یک عده فکر می کردند که پس از دوران دفاع مقدس دیگر روحیه ایثار و شهادت در جامعه وجود و بروز پیدا نخواهد کرد اما در جریان فتنه های ۷۷، ۸۸، ۹۸ و جریانی که چند وقت پیش شاهد بودیم می بینیم که این نسل باصلابت تر از گذشته در میدان است.

وی ادامه داد: عامل شهادت شهید پاسدار غلامرضا بامدی عضو حزب کومله است که در چند روز گذشته قصد خروج از کشور را داشت و در تور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی افتاد و دستگیر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: امروز اگر افرادی با محاسبات غلط خودشان فکر کردند با آتش روشن کردن در کوچه و خیابان می توانند برای نظام اسلامی چالش ایجاد کنند کاملا در اشتباه هستند چون باید می فهمیدند که آزموده را آزمودن خطاست.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: اینکه اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند به معنای این است که نمی توانند استقامت مردم ایران را خدشه دار کنند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مفهوم تازه ای است که به جهانیان عرضه شده و جبهه استکبار طی چهار دهه اخیر برای از بین بردن این مفهوم مترقی تلاش های متعددی انجام داده است اما به فضل الهی تاکنون نتوانسته است مقاومت ملت ایران را خدشه دار کند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی می خواستند که جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرند اما همین جنگ موجب صدور انقلاب شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ناامیدی از جنگ تحمیلی اقدام به پرورش نفوذی ها در بدنه اداری کردند اما باز هم راه به جایی نبردند چون این نظام اراده خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: اگر بگوییم که با دست خالی در برابر دشمنان پیروز شدیم اشتباه است چون انقلاب اسلامی ایران را خداوند متعال اراده کرده است و اگر ما هم داخل قطار انقلاب نباشیم باز هم این انقلاب راه خود را طی می کند.

وی افزود: امروز اگر انقلاب راه خودش را پر صلابت تر از گذشته طی می کند و پیشرفت های متعددی را کسب کرده است این متعلق به این است که مردم آموختند که می توانند خودشان را اداره کنند و به هیچ کشوری وابسته نباشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امروز کسانی که وطن فروش بودند همانند احزاب چند نفره ضد انقلاب به خیال باطل خود فکر می کردند با آتش زدن چند تا سطل زباله می توانند نظام را تغییر دهند.

وی افزود: در روزهای نخست همه نیروهای نظامی و امنیتی با رأفت و مدارا عمل کردند اما در ادامه شاهد اقدامات مخربانه تعدادی از مزدوران ضد انقلاب به بهانه اعتراضات مردمی بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: حجاب اختیاری مساوی بی حجابی اجباری است و یک عده به دلیل هیجان جوانی در دام توطئه های گروهک های ضد انقلاب افتادند.

وی افزود: ما زمانی که ارتش، سپاه و بسیج منسجم نداشتیم توی دهن دشمنان زدیم اما الان ایران اسلامی قوی و مقتدر است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد اظهار داشت: اگر ایران ما محل الگوگرفتن نباشد بدون شک این دشمنی ها وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن دنبال تجزیه کشور و نابود کردن نظام و انسجام در کشورمان است و به فضل الهی هیچگاه به این مهم دست نخواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد تصریح کرد: امروز با یک جنگ شناختی و رسانه ای مواجه هستیم تا ذهن جوانان ما را در اختیار بگیرند و اگر مسائل را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

وی افزود: در هیچ نظامی بر نمی تابند که حقوق بگیرش به چالشی برای آن نظام ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: با معلم و مدیر و کارمندی که قصد انحراف افکار جوانان و نوجوانان را داشته باشد برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد افزود: ما نمی گذاریم آرمان شهدا و خون شهیدانی همچون پاسدار شهید غلامرضا بامدی گم شود.

وی تصریح کرد: این فتنه ها پایان ناپذیر است و باید قوی تر از همیشه به مقابله با این توطئه ها بپردازیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1765
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.