حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

جنایات اسرائیل در حمله به نوامیس مسلمانان، جنایت علیه ارزش‌های انسانی است

  • کد خبر : 31033
  • 05 فروردین 1403 - 15:17
جنایات اسرائیل در حمله به نوامیس مسلمانان، جنایت علیه ارزش‌های انسانی است
عالم برجسته اهل سنت کردستان ضمن محکومیت جنایت هولناک تجاوز دسته‌جمعی ارتش رژیم صهیونیستی به زنان پناهنده حاضر در بیمارستان غزه؛ گفت: بی‌گمان امروز در مقابل رژیم صهیونیستی، جهان اسلام باید از خود واکنش درست نشان دهد.

ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیسیتی علیه نوامیس مسلمانان در غزه اظهار داشت: شقاوت غاصبان و دژخیمان رژیم صهیونیستی در طول تاریخ، همواره به عنوان لکه‌ ننگی بر پیشانی آنها، باقی مانده و از آنها یک چهره‌ منفور در جهان ساخته و اکنون نیز ظلم و جورشان به نوامیس مسلمانان بار دیگر خشم و ناراحتی مردم اقصی نقاط دنیا را به دنبال داشته است.

وی گفت: غیرت مردان و زنان فلسطینی که طوفان الاقصی را برپا کردند و هیمنه‌ی دروغین این رژیم غاصب را فرو ریختند باعث خشم رژیم صهیونیستی شد لذا تجاوزهای متعدد علیه زنان فلسطینی از سوی ارتش اشغالگر صهیونیستی نظیر ضرب و شتم شدید و جلوگیری از دادن غذا و دارو به آنان در زمان بازداشت و همچنین تجاوز به عنف و … را انجام دادند لذا باید سرکردگان آن نسبت به جنایات وحشیانه‌ای که انجام می‌دهند، مورد مواخذه و محاکمه قرار بگیرند.

ماموستا راستی تاکید کرد: شدت واقعه رژیم سفاک و تروریستی اسرائیل به نوامیس مسلمانان چنان است که هیچ واژه‌ای تاب تشریح و توصیف آن را ندارد و درد این واقعه بی رحمانه چنان است که هیچ قلبی توان تحملش را ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز نباید اجازه دهیم اسرائیل به راحتی این جنایات را مرتکب شود، بیان کرد: برای جهان اسلام که بیش از یک و نیم میلیارد جمعیت دارد از بین بردن کشوری جعلی و جنایتکار و ناقض حقوق اولیه انسانی، کاری بسیار راحت و آسان است، ولی این کار زمانی محقق می‌شود که مسلمین به وحدت واقعی که مد نظر خدا، قرآن و رسول اکرم(ص) می‌باشد، برسند.

ماموستا راستی ضمن محکومیت این جنایت هولناک؛ افزود: بی‌گمان امروز در مقابل رژیم صهیونیستی، جهان اسلام باید از خود واکنش درست نشان دهد.

گفتنی است؛ نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه وارد بیمارستان شفا شده و پس از تجاوز دسته‌جمعی به زنان پناهنده حاضر در بیمارستان آن‌ها را به قتل رساندند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31033
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.