حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
همزمان با شب نخست هفته وحدت؛

جشن بزرگ ۳۰ هزار نفری میلاد پیامبر مهربانی‌ها در شهر مریوان برگزار شد

  • کد خبر : 17844
  • 07 مهر 1402 - 10:22
جشن بزرگ ۳۰ هزار نفری میلاد پیامبر مهربانی‌ها در شهر مریوان برگزار شد
جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی‌ها به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و با حضور ۳۰ هزار نفر از مردم مریوان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، جشن بزرگ میلاد پیامبر مهربانی‌ها (قه‌لای‌ره‌حمه‌ت) به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور استاندار، فرماندار، فرمانده سپاه مریوان و مردم شریف و مهمان نواز این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: به این مردم غیور و خونگرمی که در نقطه نقطه استان کردستان در شهرستان مریوان که این اجتماع باشکوه را برپا نموده‌اند افتخار می‌کنیم که نشانه همدلی، برادری و صمیمیت مردم عزیز این استان می‌باشد.

وی گفت: قطعا‌ آثار این برنامه‌ها در کشور ما هم از بعد معنوی در جهت تقویت و انسجام وحدت و هم در جهت اقتصادی بیانگر امنیت، نشاط و نشانه ظرفیت‌های این منطقه می‌باشد که مورد توجه خاص گردشگران و مردم عزیز کشورمان در داخل و خارج قرار گرفته و امیدوارم موجب رشد و ارتقاء این منطقه شود.

 

زارعی کوشا تصریح کرد: امروز به دریاچه زریوار که به عنوان نمادی در استان کردستان و شهرستان مریوان است و همچنین به مرز باشماق که در آینده نزدیک به یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین پایانه‌های مرزی در کشورمان تبدیل می‌شود افتخار می‌کنیم.

 

وی در پایان مراسم خاطر نشان کرد: همانطور که بازارچه مرزی شهر بانه بعد از سال‌ها بازگشایی گردید ان شاءا… در شهر مریوان هم این اتفاق بیفتد و شاهد رشد، پیشرفت و توسعه اقتصاد این شهرستان باشیم.

 

گفتنی است در ادامه این جشن با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون گروه دف‌نوازی قدسیان و مداحی نامی کشور پیام عزیزی، طنزپردازی توسط طنزپرداز مشهور کشور حسن ریوندی و گروه طنز هوش برتر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم خدمات ویزیت و درمان رایگان دندان پزشکی توسط گروه جهادی امام رضا (ع) به مردم این شهرستان ارائه گردید و ۵۰ غرفه که در این جشن برپا شده بود از مهمانان پذیرایی نمودند و مورد استقبال مردم مریوان قرار گرفتند.

 

شایان ذکر است جشن میلاد پیامبر مهربانی‌ها به همت جمعی از دستگاه های فرهنگی تحت عنوان ستاد بزرگداشت هفته وحدت از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴، روز گذشته با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر در میدان ناری تا چهارراه بیمارستان بوعلی با حضور مردم شریف و خونگرم شهرستان مریوان برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17844
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.