حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
همزمان با میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)؛

جشن ۲ هزار نفری هفته وحدت در شهرستان مریوان برگزار شد

  • کد خبر : 18285
  • 11 مهر 1402 - 22:11
جشن ۲ هزار نفری هفته وحدت در شهرستان مریوان برگزار شد
امروز و همزمان با میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) جشن بزرگ هفته وحدت با حضور ۲ هزار نفر از مردم مریوان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، عصر امروز و همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) مراسم جشن بزرگ ۲ هزار نفری در شهر مریوان برگزار شد

در این مراسم قیصر امیدی فرمانده سپاه مریوان با گرامیداشت هفته وحدت خاطر نشان کرد: مردم کردستان خاصتا” مردم شهرستان مریوان در همه جشن‌ها بخصوص جشن میلاد با سعادت پیامبر اسلام که در چند روز پیش در یک جمعیت بالای ۳۰ هزار نفر برگزار شد میزان ارادت خود را به پیامبر اسلام و دین مبین اسلام ثابت نمودند و بنده به عنوان یک سرباز کوچک دست بوس این ملت شریف و همیشه در صحنه هستم.

 

وی یادآور شد: وحدت اهل تسنن و تشيع نقش اثرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشت که باعث شد برنامه‌های دشمنان در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که حدود ۴۰ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم علیه این کشور نوپا بودند، ناکام بماند.

 

فرمانده سپاه شهرستان مریوان بیان کرد: با همیشه در صحنه بودن مردم در برنامه‌ها در همه فراز و نشیب‌های دفاع مقدس تا همین اکنون بیشتر از گذشته کینه توزی‌ها و برنامه‌ریزی‌های شوم دشمنان علیه مسلمانان و کشور اسلامی ایران، تفرقه بین جامعه اهل تسنن و تشییع، کانال‌های متفاوت دشمنان و پشتیبانی کشورهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل را به خوبی پیش برده‌ایم و موجب شکست دشمنان شده‌ایم.

 

وی گفت: همدلی و در کنار هم بودن شیعه و سنی در طول سالیان متمادی موجب شد که نقشه‌های دشمنان بر آب شود.

 

امیدی عنوان داشت: امروز بیشتر از گذشته در کشور ما به وحدت و همدلی نیازمند است چون دشمنان هیچ وقت از دشمنی‌شان دست بر نمی‌دارند و علیه مسلمانان، کشور اسلامی ایران، شیعه و سنی و در اکثر نقاط کشورمان از جنوب شرق و شمال شرق در حال طراحی و برنامه‌ریزی هستند.

 

وی اظهار نمود: کسانی که در آن سوی مرزها و فرسنگ‌ها بخشی از جامعه کشورمان را هدف قرار دادند و دنبال این هستند که با راه‌اندازی شیعه انگلیسی، شیعه‌ها را نسبت به خاندان پیامبر و به دین اسلام بدنام کنند و اینها همان‌ کسانی هستند که برای جامعه اهل تسنن برنامه‌ریزی کرده‌اند که متاسفانه داعشی را از دل جمعیت و تضادی را بین جامعه مسلمین ایجاد نمودند که با بیداری اهل تشییع و تسنن آن هم سر به نیست شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز شناخت دشمنان برای همه ما لازم و ضروری است و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، امامان جمعه و ماموستایان در مناطق اهل تسنن و به لطف خدا بخوبی جهاد تبیین صورت گرفته است و برنامه‌های شوم دشمنان بر آب شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان مریوان در پایان اظهار کرد: این مراسم به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در هفته وحدت با حضور ۲ هزار نفر در سپاه شهرستان مریوان برگزار شد.

 

شایان ذکر است که در این مراسم برنامه های متنوعی همچون دف نوازی، شعبده‌بازی اجرا شد و در پایان از مهمانان پذیرایی بعمل آمد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18285
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.