حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
قدمگاه شهدا میزبان شهیدان گمنام؛

استاندار کردستان: جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد

  • کد خبر : 25050
  • 26 آذر 1402 - 10:44
استاندار کردستان: جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد
استاندار کردستان گفت: افتخار می‌کنیم که نظام ولایی و الهی ما پرچمدار جریان حق است و جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، هرازگاهی پیکرهای پاکشان باز می‌گردد تا اهل دنیا را معطر به عطر شهادت کنند این‌ بار با ایام فاطمیه آمدند تا در گمنامی به مادر شهیدشان، حضرت زهرای اطهر (س) اقتدا کنند.

فاطمیه که از راه می‌رسد سوگ از در و دیوار شهر می‌بارد و همه عزادار مادر جوانی می‌شوند که پاره تن اشرف مخلوقات بود و تنها دختری که توانست “ام‌ابیها” شود و در روزگاری که بشریت جاهل، دختر را مایه ننگ می دانست، به زن جایگاهی ببخشد که بهشت زیر پای او باشد.

چند روزی است که ساکنان سرزمین مجاهدتهای خاموش منتظر مهمانانی بی نام و نشان هستند و امروز در سالروز شهادت مظلوم‌ترین بانوی تاریخ، میزبان چهار شهید گمنام بودند.

شهدای گمنام مهمان کردستانی‌ها بودند شاید هم میزبان بودند چون سرزمین مجاهدتهای خاموش خودش کم شهید مفقود الاثر و مفقود الجسد ندارد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در سنندج اظهار داشت: امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام هستیم اما گمنامی برای ماست و نامداری آنها در عرش اعلی و برای ملکوتیان است.

وی گفت: این حضور جز با دعوت خود شهیدان برای کسی میسر نمی‌باشد و لذا این حضور شما را تبریک می‌گویم که در تشییع پیکر بهترین فرزندان این ملت حضور یافتید.

وی افزود: امروز روزی است که همه مسلمانان مقامی را گرامی می‌دارند که در تمام منابع معتبر اهل تشیع و اهل تسنن جزو برترین زنان عالم بوده است.

استاندار کردستان ادامه داد: بهترین فقهای اهل سنت، احادیث بلندپایه را از حضرت فاطمه در کتب معتبر نقل کردند و فرمودند که حضرت زهرا برترین زنان گذشتگان تا آیندگان است، دختری که به تعبیر یکی از علمای اهل سنت، آیات متعددی در وصف حضرت فاطمه وجود دارد.

وی یادآور شد: امروز تشییع شهدای گمنام است، شهدایی که دل در گرو آرمان‌های بلند نظام داشتند تا این مرزوبوم و نوامیس این میهن را از لوث متجاوزان محافظت کردند.

وی گفت: امروز در کشور فضای کشور و استان ما معطهر به شهداست یک پیام بزرگ برای آحاد ملت و بویژه کارگذاران ملت است که این پست و مدیریت‌ها به ارزش خون این شهیدان است لذا فراموش نکنیم که این امنیتی که در دایره مرزها و کشور حاکم است به برکت این خون شهداست.

استاندار کردستان عنوان کرد: ما همواره شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌کردیم و امروز سراسر عالم شاهد بزرگترین جنایت‌های تاریخی است که بیش از ۱۸ هزار از مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

وی گفت: به فضل الهی تمام وعده‌های الهی و پیش‌بینی امام راحل ما جامه عمل پوشیده و به تحقق رسیده و نابودی اسرائیل هم محقق خواهد شد و ما افتخار می‌کنیم که نظام ولایی و الهی ما پرچمدار جریان حق است و جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه باید بین حقانیت انقلاب با عملکرد مسئولان که ضعف دارند، تفکیک قائل شد اذعان کرد: ضعف عملکردی مدیران ارتباطی به انقلاب ندارد، دولت سیزدهم خود را مطیع رهبری دانسته و به دنبال رفع مشکلات، کجی‌ها و مبارزه با فساد است.

استاندار کردستان مبارزه با فساد را آرمان بزرگ شهدا خواند و یادآور شد: امیدواریم که خداوند به برکت خون پاک شهدا، توفیق شناخت و عمل به وظیفه را به ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25050
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.