حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
امام جمعه بیجار:

جبهه مقاومت در عرصه‌های سیاسی و امنیتی موثر عمل کرد

  • کد خبر : 26176
  • 13 دی 1402 - 9:21
جبهه مقاومت در عرصه‌های سیاسی و امنیتی موثر عمل کرد
امام جمعه بیجار گفت: انقلاب اسلامی، به عنوان عامل اصلی شکل‌‏گیری، تداوم و گسترش مقاومت در برابر قدرت‌‌‏های استکباری و استعماری، موجب زنده شدن روحیه استکبارستیزی در جهان شد.

امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: انقلاب اسلامی، به عنوان عامل اصلی شکل‌‏گیری، تداوم و گسترش مقاومت در برابر قدرت‌‌‏های استکباری و استعماری، موجب زنده شدن روحیه استکبارستیزی در جهان شد.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی گفت: جوامع جهانی، ملل مسلمان و مستضعف و دولت‌‏های مستقل در دهه‌‏های پایانی قرن گذشته و قرن جاری، تاثیرات جبهه‌مقاومت را در عرصه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی را در منطقه و جهان مثبت و روبه گسترش اعلام می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران توانست به عنوان یک نظام سیاسی با به صحنه آوردن اسلام، استضعاف‏زدایی و استکبارستیزی در انسجام ملی، منطقه‏ای، حفظ و بسط امنیت الگویی الهام‏‌بخش ایجاد نماید.

امام جمعه بیجار گفت: همبستگی و انسجام در سطوح و لایه‌‌‏های مختلف طی چهاردهه‌‏ پس از پیروزی انقلاب، جبهه مقاومت را از جمهوری اسلامی به منطقه‌ه‏ای گسترده‌‏تر از غرب آسیا و شمال آفریقا گسترش داده است.

وی معتقد است: جبهه مقاومت در حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی جهت تداوم آرمان‌‏‌ها و دست‌‏یابی به اهداف آن، ظرفیت‌‏ها و فرصت‌‌‏های گسترده‌‏ای را در اختیار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی قرار داده است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: هدف اصلی جبهه‌مقاومت، بهره‌‏گیری از ظرفیت‌‏ها و قابلیت‏‌های موجود است و یکی از عوامل اصلی قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی بوده است، این عاملِ تعیین کننده به ایجاد، تأمین، گسترش و ارتقاء امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقة ‏پرآشوب غرب آسیا انجامیده است.

حجت‌الاسلام خورشیدی گفت: با توجه به فعالیت‌های سردار سلیمانی که اکثرا در میدان نبرد و خارج از مرزهای کشور بودند، از درجه محبوبیت و مردمداری بالایی برخودار است، علت اصلی محبوبیت شهید سردار سلیمانی سه موضوع مهم، تواضع، دین داری و فدا کردن جان در راه خداوند است که این خصوصیات کار مردان خداست.

وی افزود: شهید سلیمانی به آنچه می‌گفت عمل می‌کرد، در خصوص داعش ایشان به وعده‌اش در رابطه با نابودی این فرقه منحوس عمل کرد و همه این‌ها محبوبیت به همراه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26176
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.