حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
شهردار سنندج:

جابجایی شهروندان با ۹۰۰ دستگاه تاکسی در سنندج

  • کد خبر : 30960
  • 05 فروردین 1403 - 9:43
جابجایی شهروندان با ۹۰۰ دستگاه تاکسی در سنندج
شهردار سنندج گفت: 900 دستگاه تاکسی در 40 خط در سطح شهر در راستای جابجایی شهروندان و مسافرین نوروزی در سنندج فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سید انور رشیدی در جلسه شورای ترافیک استان کردستان با اشاره به برنامه‌های و اقدامات شهرداری سنندج برای ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: سنندج به واسطه داشتن بافت تاریخی و وجود بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی همواره جز مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

شهردار سنندج گفت: این ظرفیت‌ها زمینه را برای انتخاب شهر سنندج به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری فراهم کرده و هر ساله در ایام مختلف به ویژه در تعطیلات نوروزی شاهد حضور قابل توجه مهمانان و مسافرین هستیم.

رشیدی افزود: ‌گلکاری، نصب المان، نورپردازی در حجم بالا، نصب و بازسازی تابلوها و خط‌کشی معابر در نقاط مختلف سطح شهر انجام شده است.وی گفت: ایجاد ظرفیت‌های نمازخانه و بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی از دیگر نکات است که قبل از آغاز سفرهای نوروزی مورد توجه قرار گرفت و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته است.

مردم محور اصلی اجرای پویش سنه سبز هستند

وی اضافه کرد: پویش سنه سبز از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با همکاری معاونین، روسای سازمان‌ها در سنندج آغاز شده و مردم محور اصلی در اجرای این پویش هستند.رشیدی گریزی به اقدامات ستاد تسهیلات سفر نوروزی زد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای استقبال از سال جدید در سنندج انجام شده و نصب آلمان و فضاسازی محیطی مناسب با محوریت سال جدید و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

شهردار سنندج از اسفندماه سال گذشته به عنوان یکی از ماه‌های پرکار در مجموعه شهرداری‌ها نام برد و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و نصب المان‌های نوروزی و ویژه بهار قرآن و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی فضای با نشاطی را در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا کرده‌ایم.

به گفته شهردار سنندج، گلکاری پارک‌ها و میادین، لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های اصلی، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر، شستشو و تنظیف معابر اصلی و مبادی ورودی، خط کشی ترافیکی سطح شهر، نصب المان‌های نوروزی و رفع سیستم روشنایی پارک‌ها از جمله مواردی است که در راستای استقبال از بهار طبیعت و مهمانان نوروزی در شهر سنندج انجام گرفته است.

کاشت ۴۰ هزار جعبه گل در سنندج

وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح گل‌کاری پارک‌ها و میادین سنندج با ۴۰ هزار جعبه گل و گلدان آراسته شده است.

وی از صرف ۶۵ تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر در سطح شهر خبر داد و گفت: انجام ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول، ۳ هزار دیوارنویسی، نورپردازی در ۳۲ نقطه، نصب ۱۱۰ آلمان نوروزی و تعویض چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر در راستای استقبال از مهمانان نوروزی بوده است.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی ۹۰۰ دستگاه تاکسی در ۴۲ خط شهری در سنندج به مسافرین و شهروندان اذعان کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس نیز در همین راستا در سطح شهر فعال شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30960
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.