حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

ثبت‌نام سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره امتنان در کردستان تمدید شد

  • کد خبر : 20027
  • 03 آبان 1402 - 9:06
ثبت‌نام سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره امتنان در کردستان تمدید شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره امتنان تا تاریخ ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، فرزاد پیشکاری اظهار کرد: با توجه به استقبال جامعه کار و تولید و اعلام اداره‌کل خدمات اجتماعی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ثبت‌نام جشنواره امتنان تمدید شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان افزود: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.

 

به گفته وی، اعتمادآفرینی، انگیزه بخشی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی کردستان می‌توانند تا ۱۱ آبان ماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم درفرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

 

پیشکاری تصریح کرد: جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، ارائه شیوه‌‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌‌های کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.

 

گفتنی است؛ ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه از اول مهرماه آغاز و تا ۱۱ آبان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20027
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.