حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

توصیه‌های رئیس پلیس راه کردستان به زائران اربعین

  • کد خبر : 15758
  • 03 شهریور 1402 - 7:56
توصیه‌های رئیس پلیس راه کردستان به زائران اربعین
رییس پلیس راه کردستان به زائران اربعین که از خودرو شخصی برای تردد در محورهای استان استفاده می‌کنند، توصیه‌ کرد با توجه به کوهستانی بودن منطقه، مقررات راهنمایی رانندگی را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عیسی گوهری شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه اغلب زائرین کربلای معلی در سفر زیارتی اربعین حسینی از اتومبیل های شخصی استفاده می کنند ضروری است در ایام سفر و رانندگی نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی کاملا جدی باشند.

وی افزود: افرادی که قصد عزیمت با خودرو شخصی به سفر کربلا دارند قبل از شروع سفر از سلامت فنی خودرو خود مطمئن شوند و مدارک مورد نیاز در طول سفر شامل کارت وسیله نقلیه-گواهینامه رانندگی- بیمه نامه شخص ثالث معتبر وهمچنین کارت معاینه فنی معتبر به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه کردستان ادامه داد: زائرین اربعین حسینی از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، اجتناب کنند و با استراحت کافی در توقف گاه های بین راهی و موکب های تعیین شده، سفر ایمن خود و همراهان را تضمین کنند.

سرهنگ گوهری اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی در استان، باید رانندگان در برخورد با تراکم و ترافیک سنگین و یا نیمه سنگین ، شکیبایی لازم داشته باشند و ضمن رانندگی با صبرو حوصله، از انحراف به چپ یا عبور از شانه سمت راست راه اجتناب کنند.

وی یادآور شد: از ابتدای شروع سفرهای اربعین حسینی ۲۷ مرداد ماه ، هیچ گونه تصادفی در خصوص وسایل نقلیه رانندگان اربعین حسینی در سطح محورهای مواصلاتی کردستان نداشتیم و تیم های پلیس راه استان همواره در راستای تامین نظم و امنیت محورهای مواصلاتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15758
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.