حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خبر داد:

تمهیدات ویژه سازمان آرامستان شهرداری سنندج در روز عرفه عید قربان

  • کد خبر : 12909
  • 07 تیر 1402 - 9:15
تمهیدات ویژه سازمان آرامستان شهرداری سنندج در روز عرفه عید قربان
در آستانه فرا رسیدن روز عرفه عید سعید فطر سازمان‌ آرامستان شهرداری سنندج با هدف رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور را در آرامستان بهشت محمدی انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی به نقل از شهرداری سنندج، شاهرخ فاتحی رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج، اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه عید فطر تدابیری از سوی این سازمان اندیشیده شده است.

وی از آماده باش کامل کارکنان سازمان آرامستان‌ها شهرداری سنندج در روز عرفه عید قربان خبر داد و گفت: زیارت اهل قبور یکی از آداب و رسومی است که هر ساله شهروندان در روز عرفه به آرامستان‌ها مراجعه می کند.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با هدف ایجاد نظم و کاهش ترافیک درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی از دقایق اولیه ظهر روز عرفه بسته می‌شود و  با توجه به اینکه هیچ خودرو شخصی اجازه ورود به داخل محوطه بهشت محمدی را ندارد این سازمان تمهیدات لازم را در خصوص جابجایی شهروندان به قطعات بالاتر اتخاذ کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۳۰ دستگاه تاکسی و ۵ دستگاه مینی‌بوس در روز عرفه برای حمل و نقل زیارت کنندگان اهل قبور درون محوطه آرامستان بهشت محمدی فعال و به صورت کاملا رایگان به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

فاتحی با تاکید براینکه کارکنان این سازمان در قطعات مختلف آماده پاسخگویی به شهروندان هستند، اذعان کرد: در راستای میزبانی شایسته از زیارت کنندگان اهل قبور در روز عرفه تمامی محوطه بهشت محمدی رفت و روب و نظافت کامل شده است.

وی در پایان اضافه کرد: با هدف خدمات‌رسانی و رفاه هرچه بیشتر حال شهروندان و ایجاد نظم و جلوگیری از ترافیک یگان‌های خدوم انتظامی، پلیس راهور و یگان‌های امدادی شامل اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی در این روز در نقاط مختلف مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12909
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.