حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرماندار سنندج در گفتگو با کُردتودی:

تمام تلاش مجموعه دولت ارائه خدمت به مردم است

  • کد خبر : 30729
  • 01 فروردین 1403 - 15:15
تمام تلاش مجموعه دولت ارائه خدمت به مردم است
حسن عسکری فرماندار سنندج گفت: تمام تلاش مجموعه دولت این بوده است که خدمات مهمی را در حوزه های مختلف با مشارکت مردم انجام دهد .

حسن عسکری فرماندار استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، با تبریک سال نو اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در مجموعه دولت تلاش بر این بود که بتوانیم خدمات بسیار خوبی را به مردم عزیز استان و هموطنان ارائه دهیم.

وی بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ اتفاقات بسیار خوبی  در شهرستان سنندج رقم خورد از جمله این برنامه‌ها برنامهای فرهنگی جشنواره زاکران نبوی در شب میلاد پیامبر اکرم و جشنواره امت احمد بود که در بحث فرهنگی با حضور پر شور مردم بازتاب ملی داشت برگزار شد.

عسکری بیان داشت: در زمینه عمرانی با سفر پر خیر و برکت  رئیس جمهور محترم به شهرستان سنندج و در پی این سفر و استقبال پر شور مردم  که در سطح کشور بی نظیر بود مصوبات بسیار خوبی به سرانجام رسید که در این مصوبات حدود ۱۴ همت که بیشترین بهره برداری از این مصوبات شامل شهرستان سنندج است به سرانجام رسید.

وی با اشاره به  مهمترین اتفاق سفر ریاست جمهوری به استان افزود: اتصال شهرستان سنندج به خط ریلی کشور با تاکیدات دولت ۱۳ و با پیگیری‌های دلسوزانه استاندار استان این پروژه به بار نشست که طبیعتا در پیشرفت این استان نقش بسیار پر رنگ و حائز اهمیتی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان سنندج در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث توسعه روستایی و اقدامات شهری  ودر بحث کشاورزی حدود هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق در بحث آبیاری تحت فشار را به سرانجام رساندیم که این امر در حوزه  کشاورزی شهرستان سنندج بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

عسکری در پایان با تقدیر از حضور پر رنگ مردم استان در بحث انتخابات افزود: برنامه ما برای سال جدید این است که خدمتگذاران صادق برای مردم عزیز استان باشیم و تلاش می‌کنیم  در این سال اقدامات شایسته را برای مردم به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30729
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.