حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

تقدیر عالم برجسته اهل سنت برای انتقام سپاه از اسرائیل

  • کد خبر : 32748
  • 26 فروردین 1403 - 9:50
تقدیر عالم برجسته اهل سنت برای انتقام سپاه از اسرائیل
عالم برجسته اهل‌سنت کردستان از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی تقدیر کرد و گفت: ایران قطعاً با رهنمودهای مقام معظم رهبری به سمت موفقیت‌های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت می‌کند.

 ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل‌سنت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: از مقام معظم رهبری و سبزپوشان غیور که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حمله اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، با شلیک ده‌ها فروند و پهپاد مورد هدف قرار داد تشکر می‌کنیم چرا که واقعاً به‌تمام‌معنا حرکت کردند و توانستند صهیونیست‌ها را غافلگیر کنند.

 وی گفت: انتقام سپاه از اسرائیل در عملیات ۵ ساعته «وعده صادق» نشان داد که ایران همیشه حامی مسلمانان جهان است و مردم غزه پس از ۱۹۰ روز آرامش را با تمام جان حس کردند؛ لذا این مقابله‌به‌مثل علیه رژیم جعلی صهیونیستی امری واجب بود و از تمام مسلمان جهان تقاضا داریم که از این حرکات سپاه تقدیر و تشکر داشته باشند.

 ماموستا راستی افزود: مردم ایران همیشه قدردان رشادت‌های فرزندان برومند خود هستند؛ لذا دشمنان باید این را بدانند که دوران بزن‌دررو تمام شده است و رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه خودنمایی به هیچ متجاوزی را نخواهند داد.

 این عالم برجسته اهل‌سنت کردستان تأکید کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری قطعاً به سمت موفقیت‌های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این اقتدار سپاه پاسداران در حمله به رژیم اسرائیل، مردم فلسطین برای اولین‌بار احساس کردند که کشوری آشکارا در کنارش ایستاده است و از این بابت رنگ آرامش را خواهند دید.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32748
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.