حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
استاندار کردستان:

تغییر کاربری فضاهای آموزشی مشروط به عدم نیاز آموزش و پرورش است

  • کد خبر : 14140
  • 01 مرداد 1402 - 13:05
تغییر کاربری فضاهای آموزشی مشروط به عدم نیاز آموزش و پرورش است
استاندار کردستان گفت: تغییرکاربری فضاهای آموزشی برای اجرای طرح مسکن ملی فقط باید در صورت اعلام عدم نیاز آموزش و پرورش به آن فضا انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج اظهار کرد: تغییر کاربری فضاهای آموزشی باید در نقاطی انجام شود که نیاز آموزشی وجود نداشته باشد و آموزش و پرورش نیز اعلام کند که در افق نیز به آن فضا نیاز پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه کاربری‌های عمومی باید بماند تا اصول شهرسازی و نیازهای مردم تامین شود، افزود: در جایی مانند سنندج که نیاز به الحاقات وجود دارد باید برای انجام تغییر کاربری‌ها ضمن بررسی‌های لازم، کار کارشناسی انجام شود.

استاندار کردستان درادامه به انتخاب کردستان به عنوان میزبان مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی دانش‌ آموزان اشاره کرد و گفت: این میزبانی‌ها فرصت مناسبی است که ما بتوانیم استان را از لحاظ مختلف بیشتر به سایر نقاط کشور بشناسانیم.

وی اضافه کرد: یکی از راهبردهای ما این است به بهانه‌های مختلف افراد از نقاط مختلف کشور به استان ما بیایند لذا انتظار می رود به نوعی برنامه‌ریزی شود که دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات خاطره خوبی از استان داشته باشند و بتوانیم برای برنامه‌های بعدی نیز میزبانی استان را اخذ کنیم.

خدمت، راهبرد موفق مدیران در کردستان

زارعی کوشا با بیان اینکه در کردستان راهبرد موفق برای مدیران راهبرد خدمت است، گفت: مردم این استان دل صافی دارند و همانگونه که از ضعف در عملکرد و مدیریت ناراحت می شوند به همان میزان و حتی بیشتر به کار صادقانه مدیران هم اعتماد خواهند کرد.

وی افزود: بسیاری از موضوعات فرهنگی در بستر کارآمدی مدیریت انجام می شود چرا که وقتی مدیری ناکارآمد باشد هر چقدر هم کار فرهنگی انجام دهد نه تنها به نتیجه نمی رسد، بلکه از مقصد دورتر می شود، لذا در موضوعات فرهنگی و اجتماعی کارعمیق و فکری انجام شود.

زارعی کوشا درادامه به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی روی این نقطه متمرکز شده اما در واقع به دنبال دو قطبی سازی و ایجاد تفرقه و درگیری در جامعه است.

وی یادآور شد: ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیازمند کارهای عمقی هستیم، باید به گونه‌ای حرکت کنیم که ناخواسته در مسیر دشمن نیافتیم چرا که دوگانگی و تناقضات در انجام کارها فقط به جامعه آسیب می زند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14140
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.