حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
کارشناس مسائل سیاسی:

ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تیرماه سال ۱۳۶۰ سند محکمی بر جنایات آمریکایی‌ها است

  • کد خبر : 12763
  • 05 تیر 1402 - 10:01
ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تیرماه سال ۱۳۶۰ سند محکمی بر جنایات آمریکایی‌ها است
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اقدام منافقین در ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1360 با حمایت آمریکایی‌ها همراه بود که این سند محکمی از جنایات آمریکا در ایران اسلامی است.

سهراب قادرمرزی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، عنوان کرد: بعد از بهمن ماه سال ۱۳۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید، از طرف آمریکا و کشورهای مستبد غربی، نقشه های گوناگونی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و ساخته شد که می توان به ترور و به شهادت رساندن شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر و شهدای هسته ای اشاره کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر امروزه از تروریستی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران دم زده و خواستار برگزاری رفراندوم و‌ همه پرسی در ایران هستند.

قادرمرزی خاطرنشان کرد: دیگر جنایتی که گروهک های منافقین به سرکردگی آمریکا، مرتکب آن شدند ترور رهبر معظم انقلاب بود که در آن زمان ایشان امام جمعه تهران بودند که در این ترور نافرجام دشمن ناتوان بود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: عدم حضور مقام معظم رهبری در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در محل دفتر حزب جمهوری اسلامی خود به عنوان یک معجزه قلمداد می‌شود، زیرا اگر ایشان در این جلسه حضور می‌یافتند، صدمات جانی به ایشان وارد می‌شد.

وی با اشاره به جزئیات ترور رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی که در طول سال‌های گذشته بر اهمیت جهاد تببین تاکید داشته اند در روز حادثه نیز در مسجد ابوذر که صحابه پیامبر اسلام (ص) بودند و نقشی موثر در جهاد تببین دوران صدراسلام داشتند، مورد هدف دشمنان قرار گرفتند و این مسئله اهمیت جهاد تببین را در طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب نشان می‌‎دهد.

قادرمرزی در ادامه با بیان اینکه برای امنیت و ثبات در کشور جوانان بسیاری به شهادت رسیده‌اند و افراد بسیاری نیز جانباز شده‌اند، افزود: گروهک های تروریستی که در داخل جمهوری اسلامی در حال ترور شخصیت های مهم ملی هستند، تحت حمایت و سازماندهی آمریکا قرار دارند.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، آمریکایی هایی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند بیشترین جنایات را در کشور ایران رقم زده‌اند و ماهیت واقعی خود را در بیان شعارهای دروغین نشان داده‌اند.

وی به تحریم‌های ظالمانه آمریکایی ها اشاره نمود و گفت: کسانی که در سازمان‌های بین ‌المللی ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند؛ مانع از ورود دارو و تجهیزات درمانی به ایران اسلامی می‌شوند و خود به عنوان بزرگترین ناقضان حقوق بشر شناخته شده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12763
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.