حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تحقق مصوبه ۳۰ میلیاردی دور اول سفر ریاست جمهوری برای دانش‌آموزان اورامان

  • کد خبر : 20924
  • 11 آبان 1402 - 21:45
تحقق مصوبه ۳۰ میلیاردی دور اول سفر ریاست جمهوری برای دانش‌آموزان اورامان
عصر امروز و با حضور حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، دبستان ۱۲ کلاسه شهید خضری منطقه اورامان در شهرستان سروآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، در آیین بهره‌برداری از این مدرسه که مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش سروآباد و جمع کثیری از مردم منطقه اورامان نیز حضور داشتند، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سخنانی با تقدير و تشكر از مردم مهمان نواز استان كردستان در مراسم استقبال از سفر رئیس جمهور و هیأت همراه گفت: مردم کردستان همواره نشان دادند در دفاع از ایران و همراهی با انقلاب اسلامی مصمم هستند و ما باید قدردان این مردم عزیز باشیم.

 

وی افزود: شور و اشتياق در مهمان‌نوازی و استقبال گرم از رئيس جمهور، بيانگر صمیمیت مردم كردستان و انقلابی بودن آنان است‌.

 

حمیدرضا خان‌محمدی اظهار داشت: توسعه مدارس و توجه ويژه به آموزش و پرورش همواره يكی از دغدغه های دولت سیزدهم بوده چرا که این دولت معتقد است موتور محركه توسعه و پیشرفت در هر جامعه، آموزش و پرورش پويا برای آن جامعه است.

 

خان‌محمدی افزود: تمامی دانشمندان، علما، متخصصين، پزشكان و افراد نخبه، باسواد و تاثيرگذار و حتی سياستمداران و رهبران در مدارس تربيت يافته اند.

 

وی با پرداختن به پروژه دبستان شهید خضری و با بیان اینکه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف احداث این مدرسه شده است، بر تجهيز آن به وسايل آزمايشگاهی، پیگیری سرانه جمعیتی اين شهرستان و تكميل مدارس نيمه‌تمام دیگر تاکید کرد.

 

گفتنی است این پروژه در زمینی به مساحت ۲‌هزار و با زیربنای آموزشی ۱‌هزار و ۶۰۰ متربع ساخته شده است.

 

عملیات ساخت این مدرسه از سال ۹۸ آغاز شده بود که به عنوان یک پروژه نیمه‌تمام، تکمیل آن در دور اول سفر رئیس دولت سیزدهم مصوب شد و در دور دوم سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20924
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.