حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

تحقق شعار سال نیازمند حمایت از تعاونی‌هاست

  • کد خبر : 31252
  • 09 فروردین 1403 - 8:26
تحقق شعار سال نیازمند حمایت از تعاونی‌هاست
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: محقق شدن شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد مردم و دولت به حوزه تعاون امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پبشکاری شامگاه چهارشنبه در دیدار با تعاونگران و مدیران اتحادیه‌های تعاونی استان، با اشاره به مطرح شدن شعار ” جهش تولید با مشارکت مردم” برای امسال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: این شعار نقشه راهی برای مدیران و دستگاه های مختلف است تا برنامه‌های خود را بر اساس همین محور تدوین کنند.

وی افزود: بهترین روش برای مشارکت‌ پذیری مردم در تولید، فعال شدن تعاونی‌ها است که امسال این بخش باید بسیار پررنگ شده و مردم و دولت به این باور برسند که با مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت های حوزه تعاون می توان ضمن محقق کردن شعار سال، در رفع مشکلات معیشتی جامعه و ایجاد اشتغال های پایدار کوشا بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به وجود شرکت های تعاونی در حوزه دانش بنیان، اضافه کرد: شرکت های تعاونی دانش بنیان، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی را در راستای گسترش اختراع و نوآوری دنبال می‌کنند.

پیشکاری ادامه داد: یکی از محورهای مهم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق توسعه اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی است که از کارکردهای منحصر بفرد شیوه اقتصاد تعاونی محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همت تمام فعالان بخش تعاون در استان و با حمایت‌های دولت به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارنامه قابل قبولی در بخش تعاون در پایان سال، به محضر رهبر انقلاب و آحاد مختلف مردم ارائه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تعاونگران و مدیران اتحادیه های تعاونی استان خواست زمینه اعتماد و اعتقاد مردم را به بخش تعاون فراهم آورده و با استفاده از این ظرفیت و جذب سرمایه گذاران ضمن اشتغال آفرینی و توسعه اقتصادی استان برای تحقق شعار سال از تمام توان خود استفاده کنند.

در این نشست تعاونگران و مدیران اتحادیه های تعاونی به بیان مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31252
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.