حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
امام جمعه سنندج:

تحقق شعار سال نویدبخش روزهای روشن است

  • کد خبر : 8110
  • 04 فروردین 1402 - 11:05
تحقق شعار سال نویدبخش روزهای روشن است
امام جمعه سنندج گفت: انتخاب شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبری نویدبخش روزهای خوب برای ایران اسلامی و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفتگو با کردتودی اظهار کرد: امیدواریم امسال سالی پر از خیر و برکت برای امت اسلامی و خاصتا ملت شریف ایران باشد.

وی با بیان اینکه هر ساله مقام معظم رهبری با نگاه تیزبینانه و با توجه به شرایط داخلی و خارجی عناوینی را برای سال‌ها انتخاب می‌کنند، گفت: این نام‌گذاری‌ها تنها یک شعار نیست بلکه نقشه راهی برای آحاد ملت به ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران دولت است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: انتخاب شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبری نویدبخش روزهای خوب برای ایران اسلامی و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه معرفی شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و شعارهایی که در چند سال اخیر انتخاب کردند نشان از هوشمندی و آینده‌نگری معظم‌له دارد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری با تسلطی که بر اوضاع کشور و شرایط منطقه و جهان دارند شعارهایی را انتخاب می‌کنند که علاوه بر اینکه راهکاریی برای حل مشکلات موجود در کشور است بلکه چشم‌انداز توسعه همه‌جانبه در آن نمایان است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با عزم جهادی و تلاش مضاعف زمینه عملیاتی کردن شعارهای سال را فراهم سازند، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم این شعارها در حد شعار و سرتیتر سخنرانی‌ها باقی بماند بلکه تاثیرات عملیاتی‌شدن این شعارها باید در جامعه به صورت ملموس نمایان شود.

وی با تاکید براینکه امروز مردم از تورم و مشکلات اقتصادی و بیکاری رنج می‌برند، گفت: رشد تولید در کشور موجب افزایش فرصت‌های شغلی و در نتیجه رفع مشکل بیکاری می‌شود اگر زمینه تحقق شعار سال به صورت کامل فراهم شود قطعا بسیاری از مشکلاتی که امروز جامعه ما را درگیر خود کرده رفع خواهد شد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال بهره‌گیری شود، تا شاهد پایین کشیده شدن نرخ تورم و رفع مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پر از منابع خدادادی و ثروت‌های بی‌نظیر است که شکوفا شدن آنها رونق اقتصادی و درآمدزایی به دنبال دارد، عنوان کرد: از دولتمردان انتظار داریم با تلاش مضاعف و دیدن ظرفیت‌های داخلی زمینه تحقق شعار سال را فراهم سازند و در این مسیر از توان افراد صاحب ایده، متخصص و توانمند و دارای ایده بهره بگیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8110
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.