حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
تجمع صنفی جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان کشوری در سنندج؛

صندوق بازنشستگی باهمراهی سایر دستگاه‌ها پیگیر مشکلات بازنشستگان است

  • کد خبر : 15970
  • 07 شهریور 1402 - 13:37
صندوق بازنشستگی باهمراهی سایر دستگاه‌ها پیگیر مشکلات بازنشستگان است
صبح امروز تعدادی از بازنشستگان صندوق کشوری استان کردستان به دلیل عدم توجه به مطالباتشان در مقابل صندوق اجتماعی کشوری استان اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، صبح امروز تعدادی از بازنشستگان صندوق کشوری استان کردستان به دلیل عدم توجه به مطالباتشان در مقابل صندوق اجتماعی کشوری استان اعتراض کردند.

خواسته‌ی این بازنشستگان «همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز، رفع تبعیض در همسان سازی حقوق بازنشستگان دستگاه‌های مختلف، گنجاندن موضوع متناسب سازی در برنامه هفتم، افزایش سالیانه حقوق براساس نرخ واقعی تورم، اجرای کامل ماده ۸۵ ق م خ ک توسط دستگاه های اجرایی، اجرای ماده۱۱۲ برنامه ششم در خصوص مناطق عملیاتی، بکارگیری فرزندان بیکار بازنشستگان در مجموعه های وابسته به صندوق بازنشستگی، پرداخت به موقع کسورات حقوق و … است.»

«محمد احمدی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان ضمن شنیدن مطالبات و دغدغه های بازنشستگان، در خصوص موارد مطرح شده گفت: این دغدغه ها به حق است و ما نیز در کنار شما پیگیر مطالبات اصلی و مهم بازنشستگان عزیز هستیم، اما صندوق بازنشستگی تا زمان ابلاغ قوانین مربوطه و تأمین اعتبار موردنیاز از طرف مراجع ذیصلاح، عملاً در شرایطی نیست که بتواند کلیه مشکلات و مطالبات را در اسرع وقت رفع نماید.

وی افزود: اما تمام تلاش خود را داریم که بتوانیم با کمک و همکاری سایر دستگاه های ذیربط مسائل را حل و فصل نماید، لذا بازنشستگان عزیز و همه ما باید از کانال های درست و ارگان های قانون گذار این مسائل را پیگیری و دنبال نماییم.

وی همچنین گفت: دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز این دغدغه‌ها و مسائل بازنشستگان را که مطالبه اصلی و مهم عزیزان بازنشسته است، یک اولویت مهم برای صندوق می دانند و بر پیگیری جدی آن تاکید دارند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان در پایان افزود: از نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا مطالبات و دغدغه های بازنشستگان را پیگیری و در برنامه هفتم توسعه موردنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15970
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.