حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

تجمع حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه در سنندج برگزار شد+ تصویر

  • کد خبر : 22502
  • 27 آبان 1402 - 11:57
تجمع حمایت از کودکان و مردم مظلوم غزه در سنندج برگزار شد+ تصویر
روزهایی که کودکان بی‌گناه غزه زیر خمپاره‌های رژیم غاصب صهیونیستی جان می‌دادند دلم گرفت از مظلومیت نگاه‌شان، آخر این کودکان را چه به سیاست سیاستمداران... اما امروز مردم سنندج بار دیگر جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم و کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، روزهایی که کودکان بی‌گناه غزه زیر خمپاره‌های رژیم غاصب صهیونیستی جان می‌دادند دلم گرفت از مظلومیت نگاه‌شان، آخر این کودکان را چه به دعوای بزرگترها.. چه به سیاست سیاستمداران … ای کودک مظلوم تو در کنج اتاق با عروسکهایت خاله بازی می‌کردی … روسری مادرت را چادر کرده بودی و برای عروسکت لالایی می‌خواندی .. مادری که زیر آوار ماند و عروسکی که هرگز از خواب بیدار نشد.

امروز به یاد کودکان و مردم مظلوم غزه مردم سنندج در میدان آزادی گردهم آمدند تا با فریاد عروسک‌ها بگویند که مردم کردستان نیز یار و یاور مردم فلسطین خواهند بود.

امروز یک سر شور و فریاد بود و مملو از مشت‌های گره‌کرده و شاید هم بغض‌های در گلو نشسته! از ۵ ساله تا ۱۳ ساله و حتی ۷۰ ساله هم آمده بود برای حمایت از کودکان مظلوم و دلشکسته غزه.

عده‌ای در کنار والدین و معلمین خودشان منتظر ایستاده بودند تا روی صورت و کف دستشان پرچم غزه نقاشی شود و گروهی هم با عروسک‌ها عکس یادگاری می‌گرفتند و همراه او شعار «غزه زنده است» و «مرگ بر اسراییل» سر می‌دادند و دل‌ها را از این همه سادگی و صفا با خود می‌بردند تا نابودی همیشگی دنیای ظلم.

شعار که می‌دادند از آن حس خالص و غیرتمندانه‌شان به وجد می‌آمدی، کوچک بودند اما محکم و بزرگ چون سرو و چه زیبا و رسا همراه مجری سرودهای حماسی  را زمزمه می‌کردند.

امروز طنین پرتپش «مرگ بر اسراییل» از زبان این دخترکان و پسرکان نشان داد قلب ایران زنده است و جوان؛ شاداب و قدرتمند و این همان چیزی است که استکبار از آن هراس دارد.

کودکان امروز در میدان آزادی و پیاده‌راه فردوسی سنندج پرچم‌های فلسطین را در دست گرفته بودند تا به کودکان غزه بگویند «دوستان کوچک ما می‌دانیم دنیای شما پر از رنج و درد و اشک و آه است اما با ایمان و امیدوار بمانید، آرامش و صلح نزدیک است، از خون مظلوم شما هزاران ملک آفریده می‌شود که یاری‌گر حق علیه باطل خواهند بود، روزهای خوب نزدیک است».

 

 

 

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22502
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.