حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
یادداشت؛

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  • کد خبر : 20503
  • 09 آبان 1402 - 7:57
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
توطئه و دسیسه‌های دشمن هرگز پایانی نخواهد داشت امروز، مقاومت و ایستادگی مردم شریف کردستان در برابر تمام دشمنان این خطه از سرزمین ایران اسلامی به خوبی نمود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، توطئه و دسیسه‌های دشمن هرگز پایانی نخواهد داشت امروز، مقاومت و ایستادگی مردم شریف کردستان در برابر تمام دشمنان این خطه از سرزمین ایران اسلامی به خوبی نمود پیدا کرده است.

دشمنان کوردل مردم این استان از آنجا که چشم دیدن پیشرفت‌های استان کردستان بعد از انقلاب را نداشته و ندارند هر بار با ترفند و حقه‌ای جدید در صدد دشمنی با مردم مظلوم این استان بر می‌آیند دشمن بعد از شکست و ناکامی‌های پیاپی اخیر خود در مورد مردم کردستان این بار باز هم دایه عزیزتر از مادر شده و دستاوردهای دولت مردمی و حامی محرومین را دستاویز دشمنی خود در روزهای حضور این نهاد مردمی در استان کردستان قرار داده است.

دولتی که بعد از سر کار آمدن با دستاوردهای خود دراین استان کارنامه قابل قبولی را نسبت به دیگر دولت‌ها از خود به یادگار گذاشته است.

دولت سیزدهم آستین همت را برای خدمات رسانی ۲۴ ساعته به مردم استان بالا زده است تا این استان به کوری چشم دشمنان به جایگاهی که شایسته آن و مردمانش است برسد حال جا دارد دشمن فتیله‌ی گور گرفتگی آتش دشمنی خود را نسبت به پیشرفت و توسعه این استان پایین بکشد تا شاید چشم بینا نسبت به دستاوردهای علمی، اقتصادی، صنعتی، این استان پیدا کند.

توسعه و پیشرفتی که به جوانان این استان عزت و خودکفایی خواهد داد حال و صرفا جهت اطلاع دشمنانی که این روزها چشم خود را به روی حقیقت بسته اند باید گفت آنچه که دروغ و تخیل است افکار شوم شما در مورد مردم مظلوم کردستان است که هرگز رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت نه دستاوردهای که در سایه دولت انقلابی برای این استان و مردمانش در حال رقم خوردن است.

حال باید گفت حنای حکومت دراین استان آنچنان پر رنگ است که ز هر چه رنگِ تعلق پذیرد آزاد است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20503
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.