حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
امام جمعه شهرستان دهگلان:

تاریخ بهترین گواه برای تبیین فداکاری‌ها مردم انقلابی ایران است

  • کد خبر : 28300
  • 21 بهمن 1402 - 8:01
تاریخ بهترین گواه برای تبیین فداکاری‌ها مردم انقلابی ایران است
امام جمعه شهرستان دهگلان با تأکید بر ضروریت تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم اقدامات بسیار چشمگیری انجام گرفته است و باید به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: ضروریست که دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی و خروش مردم در زمستان ۵۷ برای نسل‌های امروزی تبیین شود، امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم اقدامات بسیار چشمگیری انجام گرفته است که به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در عملیاتی کردن جهاد تبیین، عنوان داشت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی و سایبری در عملیاتی‌کردن جهاد تبیین نقش مهمی را بر عهده دارند و باید توانمندی‌های کشور در حوزه‌های مختلف را به مردم و جامعه ارائه داده و بیان کنند.

امام جمعه دهگلان با تأکید بر اینکه اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام وظیفه همگانی و انتظار مردم از ماست، بیان کرد: امروز وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است، در واقع دشمن از یکپارچگی نظام اسلامی بیم و هراس دارد.

وی گفت: دشمنان ایران به خصوص آمریکا و غرب از ابتدای انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند که توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان با گذشت ۴۵ سال همچنان مسیر پراقتدارش را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب در عرصه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب دکترهای خارجی از جمله هندی و پاکستانی ها در کشور ما حضور داشتند، چون فرزندان ایران از امکانات تحصیلی برخوردار نبودند یا اگر بودند به کشورهای دیگر جهت ادامه تحصیل اعزام می‌شدند، در حالی که اکنون در تمام استان‎های کشور پیوند قلب و کلیه انجام می‌شود و بعضی استان‌‌ها، میزبان بیماران دیگر کشورها برای جراحی و مداوا هستند.

محمدی نیز با انتقاد از برخی مدیران بر عدم وحدت و یکپارچگی در بین آنها و مردم حول محور خدمت به جامعه، بیان کرد: دشمنان غیر واقعیت‌ها را خیلی خوب برای مردم منعکس می‌کنند، بطوری که می‌توانند عده ای را نیز فریب دهند، اما ما در جمهوری اسلامی ایران واقعیت‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردها را هنوز خوب نتوانسته‌ایم برای مردم خودمان بازگو کنیم، نیاز است مدیران و مسئولان به پای کار آمده و قدم در راه خدمت به جامعه بردارند، همه خدمات باید با بی کم و کاستی برای مردم تبیین شود.

وی تأکید داشت: تاریخ خود به تنهایی می‌تواند بهترین گواه برای تبیین فداکاری‌ها و تلاش مردم برای انقلابی بزرگ باشد، این انقلاب بزرگ به وسیله مردم رخ داد و آنان با حضورشان در پای صندوق‌های رای در سال ۵۸ و رای به جمهوری اسلامی، حرکتی بزرگ در پایه گذاری ملتی قوی و اسلامی بنا نهادند.

ماموستا محمدی یادآور شد: پیشرفت‌های بسیاری در کشور، پس از پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، زمانی ما برای دفاع از خودمان در برابر دشمنان هیچ وسیله‌ی دفاعی نداشتیم، اما امروز اقتدار نظامی خود را با ناوهای جنگی بسیار پیشرفته و دیگر تجهیزاتمان به رخ دنیا می‌کشیم.

ماموستا محمدی گفت: وظیفه ما معرفی و بیان دستاوردهایی که توسط نظام اسلامی صورت گرفته است به نسلی که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند، زیرا باعث ایجاد امید در جامعه و امیدآفرینی خواهد شد، تبیین دستاوردهای انقلاب موجب نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اقتدار نظام در عرصه منطقه‌ای و بین المللی گفت: اگرچه امروز به لحاظ نظامی در سطح بالایی قرار داریم اما عامل اصلی اقتدار ایران اسلامی، مردمی بودن نظام است، مردم در همه زمینه‌ها همسو با نظام و در راه پیشرفت کشور گام بر می‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی نیز هر ساله با محوریت حضور پرشور مردم برگزار می‌شود، بیان نمود: دهه فجر ۱۴۰۲ به دلایل مختلف همچون اوضاع منطقه، انتخابات پیش روی اسفندماه و تلاش‌های نظام استکبار برای ایجاد شکاف میان مردم با نظام، از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28300
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.