حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
امام جمعه سنندج:

تأکید بر مشارکت حداکثری مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 31288
  • 10 فروردین 1403 - 13:51
تأکید بر مشارکت حداکثری مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس
امام‌جمعه سنندج بر مشارکت حداکثری مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: روز قدس نماد و الگوی دفاع مردم مسلمان از دین اسلام و مسجد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: بی‌توجهی به دستورات دین اسلام و بی‌حجابی و روزه‌خواری و حرمت‌شکنی در ماه رمضان در استانی همچون کردستان که کان علم و عرفان و دیانت است قابل قبول نیست و باید با حرمت‌شکنی‌ها برخورد شود.

وی از کردستان به عنوان مخزن عرفان و علما و عرفای الهی نام برد و گفت: وجود امامزادگانی همچون هاجر خاتون خواهر امام رضا(ع) و سایر بزرگان بیانگر تدین مردمان این دیار در طول تاریخ از آغاز اسلام تاکنون است.

ماموستا رستمی در ادامه به جمعه آخر رمضان و روز قدس گریزی زد و گفت: روز قدس نماد و الگوی دفاع مردم مسلمان از دین اسلام و مسجد است.

وی تصریح کرد: پیام روز قدس و مشارکت حماسی در راهپیمایی این روز، دفاع از قبله اول مسلمانان و مسلمانان بی‌گناه فلسطین است.

امام‌جمعه سنندج بر مشارکت حداکثری مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و افزود: مشارکت حماسی و دشمن‌شکن مسلمانان در راهپیمایی روز قدس موجب می‌شود که جامعه بین‌الملل سکوت را بشکند و قطعنامه علیه اقدامات رژیم کودکش صادر کنند.

ماموستا رستمی در ادامه به شعار سال و ضرورت عملیاتی‌کردن آن گریزی زد و گفت: تحقق و عملیاتی‌کردن این شعار نیاز به برنامه، فکر، سیاست و ایجاد زیرساخت دارد.

وی تصریح کرد: دشمن به‌شدت دنبال فلج کردن اقتصاد کشورهای درحال‌توسعه و مستقل همچون ایران است و در این راستا دست به انجام هر توطئه‌ای می‌زنند.

امام‌جمعه سنندج اضافه کرد: راهکار اصلی مقابله با این هجمه حمایت از تولید و تلاش در مسیر تقویت و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این حوزه است.

ماموستا رستمی افزود: حمایت از تولید نیازمند عزم جدی مسئولان و مدیران، تلاش بی‌وقفه تولیدکنندگان و پشتیبانی و مشارکت حداکثری مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31288
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.