حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
علمای اهل سنت کُردستان تاکید کردند؛

تأکید بر شرکت عموم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ قدرت ایران مدیون خون همه شهدای انقلاب و جبهه مقاومت است

  • کد خبر : 6282
  • 20 بهمن 1401 - 9:48
تأکید بر شرکت عموم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ قدرت ایران مدیون خون همه شهدای انقلاب و جبهه مقاومت است
علمای اهل سنت استان کردستان ضمن تأکید بر شرکت عموم مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کردند: با وجود همه مشکلات و تنگناهای موجود همچنان ملت ایران به نظام و انقلاب خود که ثمره خون هزاران شهید است پایبند و علاقمند هستند و انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند در دست ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت ایران با دست‌های خالی و عدم تکیه به شرق و غرب، با تبعیت از امام خمینی (ره) و با اتکا به خداوند در صحنه حضور داشتند و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند که منجر به پیروزی شده است.

امام جمعه بانه افزود: گرامیداشت ایام الله دهه فجر هر سال تجدید میثاق مردم با انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار و عظیم الشأن انقلاب بوده و این دهه برای ملت ما فراموش‌ نشدنی است.

ماموستا خدایی اشاره ای به شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره)کرد و افزود: بی شک حضرت امام (ره) یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و چه بسا سراسر دنیا بوده و هستند که نقش ایشان در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران و تشکیل حکومت اسلامی را هرگز نمی‌توان نادیده گرفت.

وی در ادامه به خباثت های نظام سلطه و استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون با انواع توطئه‌ها از جمله تحمیل جنگ، فشارهای اقتصادی، تحریم و شبیخون فرهنگی تلاش کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش جدی مواجه کنند، غافل از اینکه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی کرده اند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر اتحاد و همدلی و تبعیت مردم از فرامین حق تعالی با رهبری امام راحل بود و به نظر بنده دهه فجر سرآغاز یک انقلاب و نهضت جهانی بود و بسیاری از کشورها و آزادیخواهان جهان از آن الگوبرداری کردند.

وی با بیان اینکه نگهداری انقلاب از ایجاد آن سخت‌تر است گفت: دشمنان با توطئه، کودتا، تحریم‌ها و ایجاد اختلافات نژادی و قومی تمام تلاش خود را می‌کنند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تبیین شود.

ماموستا خدایی اضافه کرد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود سنگ اندازی های بی حد و حصر دشمنان، هیمنه پوشالی استکبار را به چالش کشیده و لازم است متولیان امر علی الخصوص صداوسیما به عنوان یک معروف تمامی این دستاوردها را به نسل جوان منتقل کنند.

در ادامه امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: خدمت به مردم همواره در دستورکار این انقلاب بوده و مسئولین نظام درسالی که فشارهای زیادی از طرف کشورهای غربی به کشورمان می شود باید هوشیار بوده و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن توسعه و آبادانی، توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

در پایان ماموستا خدایی با تأکید بر شرکت عموم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تشریح کرد: بنده معتقدم با وجود همه مشکلات و تنگناهای موجود همچنان ملت ایران به نظام و انقلاب خود که ثمره خون هزاران شهید است پایبند و علاقمند هستند و انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم و یکی از جلوه های امانتداری شرکت پرشور و گسترده همه آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

 

 

 این انقلاب انقلابی جهانی و فراگیر بوده است 

اموستا جمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر امیدوارم این انقلاب فراگیر و هر روز در حال توسعه باشد؛ این انقلاب انقلابی جهانی و فراگیر بوده است و نظام ما به فرموده رهبر معزز نظام دینی است، این نظام در نوع خود بهترین نظام و با آرمانهای خاص از جمله توحید و جهانی کردن آرمان های آن، شناساندن انقلاب به جهان با درایت رهبر کبیر انقلاب و سکانداری حکیمانه کنونی رهبر معظم انقلاب شروع و آغاز بکار کرده است.

وی عنوان کرد: از روزی که انقلاب پیروز شد دشمنان کینه توز چشم طمع به این نظام الهی دوخته و هر روز با ترفند و تاکتیک های مختلف زمینه را برای آن فراهم کرده و  این برنامه ادامه دارد.

امام جمعه موقت شهرستان بانه با طرح این سوال که: چرا دشمنان انقلاب به فکر براندازی هستند؟ بیان کرد:  این فکر بخاطر توسعه، پیشرفت های علمی، آموزشی، فرهنگی و دانش بنیان است زیرا دشمنان از ابتدا به فکر غارت کردن منابع خدادادی بودند اما وقتی که فهمیدند در ایران مدیریت دست رهبری است که آمریکا و استکبار را از ریشه می شناسد، پی بردند که غیر از براندازی نمی توان به اهداف خود برسند و همچنانکه در قضیه اغتشاشات امسال مشاهده کردیم دشمنان با دست پر آمدند اما با دست خالی و بدون رسیدن به اهدافشان رسوا شده و مطرود ملت ایران عزیز شدند.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: آموزه های دینی و اخلاقی به ما می آموزد که نوری که خدا روشن فرموده با دهان خاموش نمی شود دشمن تصورش بر خاموش کردن چراغ همیشه فروزان انقلاب است غافل از اینکه «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (الصف / ۸)».اغتشاشات اخیر مضرات و منافعی برای بیمه کردن انقلاب به دنبال داشت و یکی خواص را کاملا آشکار کرد دیگری کسانیکه به فرموده قرآن «مُذَبْذَبِينَ» بودند مشخص شد.

ماموستا کریمی تأکید کرد: تعدادی که مدعی انقلاب بودند دلهره داشتند بعضاً چراغ سبزی به دشمن می دادند که ما هم هستیم؛ لذا می طلبد امروز مسئولان افراد دلسوز، خبره و همسو با نظام را از افراد سودجو و منفعت طلب دوستدار دشمن شناسایی کنند تا در یک کفه ترازو قرار نگیرند.

وی یادآور شد: ابعادی که در این اغتشاشات آموزنده بود قضیه واقعی و صادقانه مسئولان خدوم به مردم است همچنانکه رهبر معزز فرمودند: خدمت به این مردم مبارزه با آمریکا است.

امام جمعه موقت بانه متذکر شد: دشمن کوتاه نمی آید؛ چنانچه مقام معظم رهبری اخیراً فرمودند حواسمان باشد مغرور نشویم قضایا تمام نشده است؛ آن چیزی که ملت را نگه می دارد امید و وحدت است، هر کس به اتحاد ملت خدشه وارد کند برای دشمن کارکرده است؛ این رهنمود حکیمانه باید سرلوحه برنامه آحاد ملت باشد.

ماموستا کریمی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و ابراز داشت: امروز تنها چیزی که لازم است مسئولان و مردم به آن پایبند باشند جهاد تبیین است؛ چرا که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.

میوه انقلاب اسلامی اتحاد و دفاع از ارزش ها در همه کشور اسلامی بود

ماموستا جلال مرادی امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان بیجار اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام و روحیه استکبار ستیزی و حس استقلال طلبی و نجات از دلبستگی ها و وابستگی های چندین و چند ساله به جهان غرب و آمریکای جهانخوار بود که تحت زعامت و هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رە) و جهاد علیه ظلم و استبداد به بار نشست که میوه آن اتحاد و همبستگی و برادری و دفاع از ارزشها و آرمانها برای ملت ایران و به تبع آن کشورهای اسلامی بود.

ماموستا مرادی تصریح کرد: آنچه اکنون حائز اهمیت است، انقلاب پس از استقرار، وارد مرحله استمرار شده و در این میان دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای جلوگیری از تداوم آن از هیچ تلاشی جهت تضعیف نظام دریغ نکردند؛ از هر نوع ابزاری من جمله رسانه جهت شایعه سازی و فراکنی و سیاه نمایی تحت عنوان جنگ نرم تا تحمیل جنگ هشت ساله تحت عنوان جنگ سخت و عملیات کور و فتنه گری ها استفاده کردند و شبانه روزی خود را به آب و آتش زدند اما بحمدالله تا کنون به در بسته خورده و در نهایت حاکمیت اسلامی ایران همچنان رو به افقهای سرشار از نور امید در حال حرکت و رشد است که این پیروزی بزرگ مرهون مجاهدت های رزمندگان جان بر کف و شهدای مظلوم ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان بیجار عنوان کرد: خدا را بسی شاکریم که امروز کشور توانمند و مقتدر ما در بسیاری از زمینه های اجتماعی و سیاسی و امنیت پایدار،علمی،پزشکی،دفاعی،هوا فضا،پرورش نخبگان و فرزانگان و تولید علم و فناوری و اقدامات عمرانی به دستاوردهای بزرگی دست یافته،امروز از زبان معاندین و دشمنان مغرض خبر ایران مقتدر و با صلابت به گوش می رسد،هر چند کوردلان برای براندازی نظام ما یک لحظه درنگ نکردند ولیکن در سایه رهبری فکور و فرزانه و دانشمندی فرهیخته،توطئه ها و دسیسه های شیطانی معاندان خنثی شده و تا کنون راه به جایی نبرده است.

ماموستا مرادی در پایان بیان کرد: امروز وظیفه ما شکرگزاری و سپاسگزاری است و اینکه قدر این نعمت عظیم امنیت و اقتدار پایدار را بدانیم و ارج نهیم. خداوند منان فرصت بسیار با ارزشی برای ما ایجاد کرده و آن هم خدمت صادقانه مسئولین و کارگزاران دولتی به مردم شریف و متدین و انقلابی ایران است، بدون شک اگر مسئولین و دست اندرکاران از این فرصت به وجود آمده در راستای خدمتگزاری و محرومیت زدایی و توجه به حل مشکلات اقتصادی و رفع نقاط ضعف به نحو احسن استفاده کنند، جای امید دارد که در گام دوم،انقلاب اسلامی بهتر و با شتاب بیشتر به سوی اهداف متعالی سیر و حرکت کند و یقینا در آینده ای نه چندان دور شاهد کسب افتخارات و موفقیت های بیشتری به دست توانمند فرزندان این مرز و بوم خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6282
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.