حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
اوسطی در تذکر شفاهی:

تأخیر در پرداخت حقوق دهیاران قابل قبول نیست

  • کد خبر : 26512
  • 19 دی 1402 - 9:28
تأخیر در پرداخت حقوق دهیاران قابل قبول نیست
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: عدم پرداخت حقوق دهیاران در سطح کشور با ده‌ها وظیفه سنگین در این شرایط سخت اقتصادی قابل قبول نیست و موجب گله‌مندی آنان شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از خانه ملت، پرویز اوسطی در نشست علنی دوشنبه، ۱۸ دی ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان خطاب به وزیر ارتباطات و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر ۶ هزار نفر از کارگزاران خدوم شرکت مخابرات روستایی در خصوص تطبیق آن ها با متمم طرح طبقه بندی مشاغل ایران، ضرورت بهره‌مندی آنان از تسهیلات رفاهی مطابق آئین‌نامه شرکت مخابرات و حل مشکلات سوابق بیمه‌ای آنها و همچنین رفع ایرادات قراردادی تاکنون اقدامی انجام نشده که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، گفت: عدم پرداخت حقوق دهیاران در سطح کشور با ده‌ها وظیفه سنگین در این شرایط سخت اقتصادی قابل قبول نیست و موجب گله‌مندی آنان شده است.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: عدم شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی جایگزین بیمارستان فرسوده شهرستان قروه که دارای اعتبار مشخص در بودجه کشور است غیرقابل قبول و نشان از ناتوانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در عمل به وظایف محوله و حداقل انتظار در حوزه بهداشت و درمان است.

اوسطی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: احداث درمانگاه های جدید جزو مصوبات هیات امنای سازمان تامین اجتماعی کشور بوده که علیرغم تامین زمین موردنیاز و پیش بینی اعتبارات لازم اقدامی انجام نشده که انتظار می‌رود عملیات اجرایی زودتر آغاز شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26512
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.