حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیر شبکه توزیع برق شهرستان بیجار:

بیجار به جمع شهرستان‌های عاری از شبکه سیم مسی پیوست

  • کد خبر : 19556
  • 29 مهر 1402 - 7:39
بیجار به جمع شهرستان‌های عاری از شبکه سیم مسی پیوست
مدیر شبکه توزیع برق شهرستان بیجار از اتمام پروژه عظیم تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در این شهرستان خبر داد و گفت: با اتمام این طرح، شبکه برق بیش از ۴۵ هزار مشترک تعمیر، اصلاح و بازمهندسی شد.

هادی محمدمرادیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در ۵۶۰ کیلومتر شبکه برق شهرستان بیجار با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان به اتمام رسید.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای این پروژه ۲ هزار و ۴۳۶ اصله پایه بتونی جهت تعویض پایه‌های فرسوده در سطح شهرستان نصب و همچنین هزار و ۵۲۰ مورد رفع حریم معابر عمومی و منازل مسکونی همزمان نیز مرتفع گردید.

محمدمرادیان با اشاره به اینکه در حال حاضر در سطح استان بالغ بر ۵ هزار و ۴۵۰ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است، تاکید کرد: اجرای این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت بالای ۹۹ درصدی برخوردار بوده و مقرر است در سفر پیش‌رو هیئت محترم دولت به استان کردستان این پروژه استانی بهره‌برداری گردد.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان بیجار تاکید کرد: افزایش قابلیت اطمینان و ضریب ایمنی شبکه، افزایش پایداری شبکه، تأمین ولتاژ استاندارد برای مشترکان، زیباسازی مبلمان شهری و روستایی، جلوگیری از سرقت انرژی و کاهش تلفات شبکه از مزایای پروژه ی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار است که با انجام آن افزایش رضایتمندی مردم و کاهش خاموشی‌های ناشی از رخدادهای طبیعی و غیر طبیعی را به دنبال خواهد داشت.

شهرستان بیجار با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر بیش از ۴۵ هزار مشترک برق در تعرفه‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19556
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.