حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

بمباران بیمارستان غزه یکی از فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است

  • کد خبر : 19373
  • 26 مهر 1402 - 9:12
بمباران بیمارستان غزه یکی از فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است
عالم برجسته اهل سنت کردستان گفت: کشتار بیمارستان معمدانی در غزه جنایتی وحشیانه است که به هیچ وجه نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اظهار داشت: دشمنی‌های اسرائیل بار اول نیست و سال‌های سال است که جنایت می‌کند، مردمان مظلوم فلسطین را شهید می‌کند و کودک و زن و پیرزن و پیرمردها زیر چکمه آنها خُرد شده‌اند و واقعاً برای سازمان دفاع از حقوق بشر متاسفیم که به ظاهر ادعای حقوق بشر می‌کند اما از لحاظ انسانیت هیچ اقدامی برای آنها انجام نداده است!

وی گفت: همه جهانیان اعم از مسلمان و غیرمسلمان بر این موضوع واقفند که ۷۵ سال است از اشغال فلسطین و بیت‌المقدس توسط اسرائیل غاصب می‌گذرد و همه مسلمانان و آزادگان جهان از این ظلم و تعدی روا داشته شده به فلسطینان ناراحت هستند.

وی ادامه داد: ما علمای اهل سنت کردستان بمباران بیمارستان معمدانی در غزه را  که یک حرکت شیطانی از طرف رژیم صهیونیستی بود، قویاً محکوم می‌کنیم و آن را جنایت علیه بشریت می‌دانیم.

این عالم برجسته اهل سنت کردستان افزود: کشتار بیمارستان معمدانی در غزه جنایتی وحشیانه است که به هیچ وجه نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

ماموستا راستی در پایان تاکید کرد: غزه و فلسطین موضوعی است که باید همه کشورهای اسلامی نسبت به آن بیاهمیت نباشند چرا که سالهاست که زیر یوغ اسرائیل غاصب و جنایتکار هستند.

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19373
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.