حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛

برگزاری ۹۸۴ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان 

  • کد خبر : 1067
  • 29 شهریور 1401 - 10:46
برگزاری ۹۸۴ برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در مجموع ۹۸۴ برنامه در ۶۰ عنوان برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی،  سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: امروز نقش و جایگاه رسانه در عرصه جنگ نرم یک واقعیتی است که در اذهان عمومی تاثیر فوق العاده ای دارد.

وی افزود: استفاده از ابزار و امکانات رسانه در عرصه جنگ نرم سلاحی مهم به شمار می آید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امیدواریم خبرنگاران به عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم در راستای روشنگری عمومی تلاش ویژه ای داشته باشند.

سردار حسینی افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس از جمله وظایفی است که همه ما ایرانیان در ایام این هفته به بیان رشادت های نیروهای کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس بپردازیم و از تلاش های مدافعان کشور قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به برکت ایثارگری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد خنثی کردن توطئه‌های تجزیه طلبانه و تفرقه افکنانه دشمن بعثی و حامیان آن بودیم و اکنون ایران با صلابت در مسیر فتح قله های عزت و اقتدار است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: روحیه و مدیریت جهادی در شیوه مدیریت جنگ امروز برای پیشبرد اهداف نظام مورد توجه است.

سردار حسینی افزود: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان برنامه های مختلف تدوین شده است که در روزهای مختلف این هفته برگزار می شود.

وی اعلام کرد: در مجموع ۹۸۴ برنامه در ۶۰ عنوان برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در استان اجرایی خواهد شد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، اعزام گروه های جهادی، کمک های مومنانه، توزیع هزار و ۴۵۰ بسته لوازم التحریر، توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ جفت کفش و ۹۵ سری جهیزیه در بین نوعروسان از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1067
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.