حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرماندار سنندج خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه بصیرت در سنندج

  • کد خبر : 25723
  • 05 دی 1402 - 12:05
برگزاری ویژه برنامه‌های دهه بصیرت در سنندج
فرماندار سنندج از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روزهای ۹ و ۱۳ دی‌ماه در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از روابط عموی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پس از انتخابات سال ۸۸ کشور ما شاهد وقوع حوادثی بود که شیرینی حضور میلیونی مردم در انتخابات را تلخ کرد.

وی افزود: فتنه‌گران با اسم رمز تقلب ۸ ماه ایران اسلامی را دچار چالش کردند و به فرموده مقام معظم رهبری نظام را تا لب پرتگاه برده و این ظلم را به مردم و نظام تحمیل کردند.

فرماندار سنندج بیان کرد: آگاهی و بصیرت مردم در آن زمان موجب شد تا فتنه و فتنه‌گران به زباله‌دان تاریخ بپیوندند.

عسکری یادآور شد: امروز نهم دی‌ماه روزی به یادماندنی و ماندگار در تاریخ این کشور محسوب می‌شود و وظیفه همه ما است که با برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه گرامیداشت سالروز بصیرت و آگاهی مردم را فراهم کنیم.

لزوم اجرای ویژه برنامه‌های جهاد تبیین و بصیرت افزایی توسط دستگاه‌های اجرایی

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به برگزاری ویژه برنامه‌ای برای جامعه هدف و کارکنان خود در راستای جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی هستند.

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روزهای ۹ و ۱۳ دی‌ماه در سنندج خبر داد.

عسکری با اشاره به اینکه آماده برگزاری انتخاباتی هستیم که جهانیان به آن چشم دوخته‌اند، گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای بزرگ نظام است که تلاش برای مشارکت در انتخابات گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی و بصیرت افزایی خواهد بود.

وی اضافه کرد: همه کسانی که دل در گرو توسعه ایران اسلامی دارند باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس که تضمین کننده امنیت و تشکیل مجلسی قوی در راستای پیشرفت کشور است تلاش کنند.

فرماندار سنندج اضافه کرد: امروز شاهد دستاوردهای محور مقاومت در غزه، یمن، عراق و سوریه هستیم که حاصل مکتب شهید سلیمانی است که باید به نسل جوان به عنوان قهرمانی ملی و بین‌المللی معرفی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25723
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.