حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج+ فیلم

  • کد خبر : 29238
  • 04 اسفند 1402 - 12:34
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سنندج+ فیلم
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و استاندار کردستان در سنندج برگزار شد.

استاندار کردستان در این همایش ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، گفت: استان سرشار از استعدادهای ناب در حوزه‌های مختلف به ویژه هنر و ورزش است و قهرمانان خیلی خوبی در رشته‌های گوناگون برای کشور افتخارآفرینی کرده‌اند.

اسماعیل زارعی‌کوشا یادآور شد: به هر شهرستان یا بخشی که می‌رویم، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مورد توجه، ورزش است و احداث چمن مصنوعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تیم‌های ورزشی خوبی در حوزه فوتبال و بسکتبال در بخش مردان و بانوان داریم و در رشته های انفرادی هم افتخارات زیادی برای کشور بدست آورده‌اند.

استاندار کردستان اضافه کرد: یکی از گلایه‌های ورزش استان این بود که چرا واحدهای تولیدی از ورزش قهرمانی حمایت نمی‌کنند، که موفق شدیم واحدهای صنعتی بزرگ از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را مکلف به حمایت مالی کنیم و سال آینده حمایت‌های بیشتر بخش خصوصی از تیم‌ها را جلب خواهیم کرد.

استاندار کردستان اضافه کرد: یکی از گلایه های ورزش استان این بود که چرا واحدهای تولیدی از ورزش قهرمانی حمایت نمی کنند، که موفق شدیم حمایت واحدهای صنعتی بزرگ از جمله پتروشیمی و لاستیک بارز را مکلف به حمایت مالی کنیم و سال آینده حمایت های بیشتر بخش خصوصی از تیم ها را جلب خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم با بیان اینکه با همت استاندار کردستان حمایت بخش خصوصی از ورزش استان جلب شد، ادامه داد: کردستان در رشته های انفرادی و تیمی از ظرفیت های بسیار خوبی بهره مند است و هم اکنون ۱۲ تیم از بانوان در لیگ های مختلف کشوری حضور دارند.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک چند تیم دیگر در لیگ‌های براتر کشوری حضور خواهند یافت.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج هم گفت: فروردین و اردیبهشت سال آینده برنامه های فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی در سنندج و پارک روجیار برگزار خواهد شد.

در پایان این همایش، به قید قرعه، جوایز نیستی از جمله خودرو کوئیک، ۳۰ دستگاه دوچرخه، ۵۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۵۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و پنج سکه یک گرمی طلا پارسیان به شرکت کنندگان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29238
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.